Spår och lydnad



Idag blev det ut i spårskogen med Linda, Pontiac och Gittan, Piwo och Strega. Vi massor av olika spår och gick några var. I början gick det bra (första spåret som var ganska långt), sen gick det utför så jag la ner, haha.

I slutet av våra spårtimmar kom en hel skolklass och skulle ha lektion i skogen där vi satt. Det visade sig att odm var mer intresserade av hundar, rådjursben och riktigt blod än av lektionen! Så tillslut tog Gittan (tur att någon av oss hade tålamod med ungarna, haha) över lektionen och barnen fick lära sig aaaaaallt om viltspår och gå med bakom Gittan när strega spårade. OM dom var intresserade!! Haha. Det var fräckt med hundar som spårade riktigt blod och döda rådjur! =)

Annars har det inte hänt så mycket. Imorgon ska jag (äntligen) ner till Forro och Andrea och träna, tjöta och fika =)

I veckan har jag och Makea ett klicker projekt att klara av! Det blir en UTMANING!! En KUL utamaning. Resultatet dröjer.

Sen har vi ju träning i vanlig ordning, ridhus på torsdag. Och AF möten också..

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Gittan

S - Ja ,kul hade vi! Ungar är roliga ibland...

2009-01-26 @ 23:03:27
URL: http://www.gittantholin.se
Postat av: Linda

Ja, det säger jag med att det var tur att en av oss hade bra tålamod med barnen :)

Tack för idag, det var himla trevligt:)

2009-01-26 @ 23:09:22
URL: http://lindaopontiac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej



Kom en dag nästa vecka lr ngt. Om ytterligare några veckor är dom sötare ändå!



Kram Tina

2009-01-27 @ 20:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0