1 dag kvar!

Imorgon är det jul! Julkänlsan ligger på 0 men det beror på vädret...

Träningen i ridhuset imorse gick sådär, svamparna i öronen är kvar... Nackdelen med tikar är ju detta löpet!

Har förresten bytit ut maten lite på Makea. Hon går ju bara på Nordic färskfoder då hon inte funkade på torrfoder som liten. Har nu testat att dela på det lite, alltså minska lite på nordicen och lagt i lite torrfoder. Genast märker jag (från första dagen) att hon gör nr 2 ute fler gånger med sämre kvalité och mindre mängd. Förstår mig inte på detta.. Detta med foder gör mig galen. Har testat flera olika sorter och just nu är det ett lättsmält foder som är bra för känsliga magar (sen Ebba gick på smärtstillande) och det funkar inte. Ska hålla kvar det nu någon vecka för att se om det bara är för att hon inte gått på torrfoder på ett tag. Har uteslutit glutenintolerant då det är gluten även i Nordicen. Detta är en gåta... Har tänkt på många olika saker, men inget som passar in riktigt.

Nu har doggsen julbadat och är frächa och fina =)

Ikväll är det uppesittarkväll men jag är redan trött! Blir nog en tidig kväll iaf ;)

Troligtvis hinns det inte med att skriva här imorgon så till sist vill Jag, Ebba och Makea önska alla våra kära vänner en riktigt riktigt GOD JUL!!!







GOD JUL bockar Makea till alla vänner!

Kommentarer
Postat av: Sara och Mischa

Jättefina bilder.



God Jul!!!

önskar Sara och Mischa =)

2008-12-23 @ 22:37:43
URL: http://collimin.cybersite.se/
Postat av: Emelie

Jätte finna bilder!



Åter igen God Jul!

2008-12-23 @ 23:30:56
URL: http://hundarnamina.blogg.se/
Postat av: Linda Sundberg

GOD JUL!!

2008-12-24 @ 12:05:12
URL: http://lindaopontiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0