Äntligen!

Nu äntligen har jag uppdaterat hemsidan lite. Det fick bli simpel uppdatering och simpelt julpynt.. Jag har haft lite problem med den här hemsidan från början så håll ut, det är långt ifrån bra! MEN jag ska göra en helt ny.

Vet att några inte kan se hela menyraden, varför vet jag faktiskt inte, på alla mina 5 datorer här hemma och datorerna på jobbet och över allt där jag vart har jag försökt kolla men där har det varit bra, oavsett storlek på skärm.. Så varför vissa inte kan se den vet jag inte..

Om ni vill kan ni ta en liten titt iaf. http://hem.passagen.se/ebbsnoff



Tro det eller ej. PM'et kom idag till tävlingen i kallebäck. Jag ringde tävlingsansvarig för att säga att jag faktiskt mailat och sagt att jag har löptik. Hon förklarade hur jag skulle göra för att få pengarna tilllaka så jag avbröt lite sådär för att bara fråga om jag inte kan få byta hund. Jo visst! Är dom i samma klass så var det helt OK! Bra då slapp vi det problemet... Nu till nästa... Den lilla gula korven som sover här på sängen har alltså inte tränat på typ 9 MÅNADER men hon skall alltså få starta på lördag, är jag inte klok? Men vad gör det? Ebba har 5st 1:a pris i 1:an med snygga poäng i sitt LP.. Jag skiter ju självklart i hur det går på lördag!! Jag är ju såååååååå tävlingssugen så det pirrar i helt kroppen så bara för mig att faktiskt få komma ut är ju sååå skönt. Kanske Ebba tycker det ska bli lite kul med? =) Vem vet? Vi får ju nog ta att gå igenom momenten på riktigt nu, hahahaha. Platsliggning med andra hundar ska vi fixa till också. Tävlat har gullungen inte gjort på 1½år. Men bara som en kul grej =) Går hon bra så gör hon och går hon dåligt så gör hon - det är ju bara roligt att få komma ut med henne =) Har iiiiiinga som helst förväntningar, hahaha.

Nu ska jag plugga igen - har inte gjort annat idag nästan :P Men var bara tvungen att skriva om min impulsivitet (eller vad det nu heter). Lite roligt att jag faktsikt vågar chansa med min lilla Buhund.

Kommentarer
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Det här blev väl inte helt fel ändå?!?!?!!?

Jul är det ju snart å du har fått till fler julgranar å annat än vad jag nånsin kan få till på min bloggis så lite nöjd kan du ju allt vara!!!

Ses på onsdag!!!

Kram Linda.

2008-12-08 @ 12:19:04
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Tina (m. Tarzan)

Kollade på din hemsida. Använder du frames?? I så fall kan det vara problemet, alla webbläsare (tror jag att det är) gillar inte frames. Hur funkar det om du drar ihop sidan på höjden?? För mej försvann menyraden då - så det kan ha nåt med att det inte "flyter" med ;) Hoppas vi ses snart.

kram Tina

2008-12-08 @ 16:49:38
URL: http://www.carrandos.se
Postat av: Tina (m. Tarzan)

FÖ så var den lagom julmysig ;) Så tummen upp - glömde det i förra inlägget, var så inkörd på problemlösning ;)

kram igen - och håller tummarna för den gule :)

2008-12-08 @ 16:51:27
URL: http://www.carrandos.se
Postat av: Emelie

Jag tycker sidan är snygg,men det är man själv som skall vara nöjd ;)....

Jag skall byta hemsida snart är så tröt på den jag har,2 månader i rad har jag fått mejl där det står att jag inte betalat för sidan,fast jag betalat i tid! Så nu är den stäng igen!!! Suck



Jaja ha det gott Mvh Emelie

2008-12-08 @ 18:51:13
URL: http://www.hundarnamina.dinstudio.se
Postat av: Nadia

Tack för en jätte trevlig träning i lördags!! Dina bakverk finns nu att skåda i min blogg Hihi

Vad roligt att du kunde använda Ebba istället. Kul att se hur det går för henne, vem vet det kanske gör att hon ger det lilla extra när det var så länge sedan...

Lycka till med teorin om den inte redan är gjord!!

Kramis

2008-12-08 @ 21:22:02
URL: http://www.nadiacaddy.worpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0