fredag.


kolmården 2008. Foto: Therese A

Fredag idag och första dagen som arbetslös. Vart nere på arbetsförmedlingens efterblivna folk och skrivit in mig. Nu skall här skickas iväg lite papper sen ska jag inte göra ett piss förräns 7 januari typ. Det ska ärligt talat bli jävligt skönt att få vara ledig, för ledig är inget jag har varit efter påsk! Så det har varit långt och intensivt och nu är jag TRÖTT.

MEN så roligt jag haft det! Jag har jobbat med asballa arbetskamrater som fyllt vardagen med glädje och skratt! Jag har trivts som fisken i vattnet även om skiftarbete tär på krafterna lite extra. Jag bjöd på fika och sånt igår och fick en jättefin present av dom! Och ett URGULLIGT kort. TACK! Enligt dom har jag varit som en friskt fläkt som spritt skratt och bjudit på hyss! Det är ju kul att vara omtyckt!! Kvällarna har helt klart varit jobbigast att jobba rent tidsmässigt då jag mer är en morgon-människa men det är trots allt dom jobbiga kvällarna som faktiskt på ett sätt varit roligast!

Tyvärr är det ju inte på fabrik jag tänkt stanna hela mitt liv oavsett så denna dagen var planerad. Nu är det dax att sprida sina vyer och hitta nya utmaningar!

Den blå har drivit mamma till vansinne i veckan när hon vart hemma och jag har jobbat kväll. Idag ska jag testa cykeln (hann aldrig det i veckan) och hon ska få sig ett lydnadspass.

Sen har vi minst 3st inplanerade träningar med folk nu innan tävlingen och lite ringträning kommer hinnas med innan MyDog också. Makea fäller........... suck, alltid innan utställning, jag hoppas hon har lite kvar iaf. Tur att det inte är så långt kvar.

Och imorgon ska jag med Carina och Iris och valla ankor och får =D ska bli sååå kul! makea har ju bara fått testa lite får när hon var 6månader så vi får se hur hon beter sig imroron =) Kul ska det iaf bli!

Nu ska jag äta lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0