köra bil!

Igår vill jag ut och köra, så jag packade in Ebbson i bagaget (makea löper så hon får inte följa med) och vi åkte till huvudröds =) Ebba fick prova ut en sele, till sin stora förtvivelse. Jag ska lära den gula norrmannen att gå i sele! Så hon kan börja med viltspår.. Resan var kort men gick bra.

Idag visste jag inte riktigt hur det skulle gå. Efter jobbet skulle jag hämta min vän i Öjersjö för att sedan bege oss ner till IKEA i kållered.. Och två blondiner tillsammans i en bil till ett ställe där båda "sådär" visste vad vi skulle kan sluta hur som hellst! Ja det brukar göra det med mig och Tilde i samma utrymme, men det gick ASBRA! Stolta var vi när vi återvände hem och faktiskt lyckades åt det hållet med! Lite julklappar blev inhandlade, skönt!

Imorron ska jag ta min lilla gula norrman och stoppa in henne i bagaget igen och åka till tävlingen, alldeles själv! Ja på tal om gulingen så har hon bara tränat typ två gånger i veckan,, så det bli mycket spännande imorron! Inga förväntningar men kul att se hur hon funkar efter ett sånt uppehåll. Hihi

Nu är det TV som gäller!!


Kommentarer
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Grattis till körkortet och lycka till imorgon. Kram

2008-12-12 @ 18:37:35
URL: http://www.arelidsaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0