men gud!

Tiden går RASANDE fort.. tre dagar kvar på jobbet, en vecka till julafton... och Ja, inte mycket längre tills det blir ett nytt år. Och inte är det någon snö inte.

Nyåret får nog spenderas hemma iår. Vet inte hur Makea kommer reagera så jag tror jag vill vara hemma här. Sen ska en kompis operera foten två dagar innan jul och en annan ska bort osv, så det blir nog inte så mycket fester iaf så det spelar ju ingen roll =) då missar jag ju inget ;) hihi. GP's fyverkerier ska iaf ses =)


2007 års final av GP's fyverkerier. Foto: Therese.A.

Upptäckte också att det inte är mycket mer än en vecka kvar till tävling. Hoppas att Makea är OK i huvudet efter löpet då. Jag vill så gärna ta denna tävling som en skojtävling för att se att den olyckliga händelsen med arg matte i orust sitter kvar. Jag vill ge henne en bra upplevelse. Poängen skiter vi i, haha.
 
Idag ska här bakas! Får bjuda lite på jobbet på torsdag. Ska även se om jag hinner ta mig ut med den blå och träna henne på att GÅ brevid en cykel när jag leder den, tror detta kommer bli en upplevelse. Hon kommer inte vara lika lätt att cykla med som Ebba, hon kommer springa fort och tycka det är askul! Så vi får ha bra grundträning, så jag inte välter med henne :P hahaha. Man vet aldrig med blå..

Julklappshandeln då? Jodå, den är påbörjad men inte avslutad.. Får fixa lite i helgen. Julkort får jag försöka hinna fixa med.... Tråkigt utan snö, men vi får hitta på nått inne!

Julklapparna till the dogs är nästan klara.msen fyller Mackson år precis efter jul också... hmm..


Många tankar finna det. Men nu måste jag börja baka, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0