Resturang.

Idag shoppade jag de allra allra sista julklapparna. Skönt! Slog in de sista också så nu är verkligen allt klart!

Hittade även en velur tröja till mig och julaftonskläder ;) Även ett par MyDog-skor på rea! 50% = perfekt att dom rear INNAN jul! Nu ska jag förhoppningsvis inte glida omkring allt för mycket på mässan!

Det blev inget spår idag, blåste storm imorse!! Så det var inget vidare spårväder direkt.

Däremot firade mor och far bröllopsdag så det blev middag på resturang, trevligt!


Imorgon blit det lydnad i ridhus. Ska bli spännande att se hur tösen med svampar i öronen funkar i lydnad nu! Hihi.

Fick ett kort från Carina som vi var och vallade hos. Är hon inte vacker? Uttrycket älskar jag!

Evigt älskade blå! ♥ (Ja, även om det är lite svampar i öronen för tillfället, så är du mitt allt!)

Ps. Kolla så hon fäller!! Syns tydligt vid halskragen nu! Spretiga långa hårstrån syns :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

God Jul önskar Nemo & co

2008-12-22 @ 22:38:21
Postat av: Linda, Jojje och Milou

En så underbar bild på lilla blå som verkligen är koncentrerad på de där fåren!!!!

Vill här med önska er alla 2 och 4 benta en rikigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!!!

Kram Linda, Jojje och Milou.

2008-12-23 @ 10:17:46
URL: http://bloggis.se/andersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0