ÅÅH!!


Måste bara säga att jag är SÅ glad över att ha haft SÅ FANTASTISKA elever i rallyn denna termin! Idag fick jag en present som jag nästan började gråta över, den är så personlig! Tyvärr kan jag inte avslöja vad det är eftersom Agneta inte fått sitt och hon är här inne och läser ibland, jag lovade eleverna att inte avslöja! MEN nästa vecka så kommer bilder, tills dess får jag njuta av dom för mig själv! ALLA elever denna terminen har varit så grymt duktiga och har utvecklats SÅÅÅÅ mycket. Och alla tycker det är skoj, även hundarna. Dom lägger ner tid och energi och ritar egna banor. Kan det bli roligare för en instruktör? Tror inte det. Dom är så engagerade!!! TACK för denna terminen!!!!!!!! Ses på avslutningen!! Då ger ni gärnet  =D

Imorgon ska jag klippa mig och göra slingor!! Alltid lika trevligt. Sen ska jag kanske lunch med kusinen och på fredag är det shopping! Sen hundbadning osv. FÖRSTA juniorutställningen på lördag! Ska bli häftigt, har satsat på en tvåa då jag tror att Makea är gansak outveckliad. Men vad spelar det för roll? Hon är 10månader!

Ebba ska bo hos Morfar hela helgen. Blir skön semester för henne =) Hon avslutade sin smärtstillande kur igår och äter lite bättre nu. Tror det var smärtstillandet som gjorde att hon tappade aptiten.

Sen ska jag förhoppningsvis hitta en dator att köpa i helgen!! Kan inte uppdatera hemsidan något och det är frustrerande! Jag som ville ha Halloween-stuk... Men det får la bli vinter sen istället då.. Och inga Halloweenkort kommer skickas heller, har inget fofoprogram! WAAAH!!!! Det suger...

Nu ska jag käka glass och glo på TV!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Får väl se vad det är nästa vecka då! Nyfiken



Visst är det hämskt att ha en data som ej "fungerar" som man vill!



Grattis Ebba till semestern! ;P



Lycka till på utställningen på lördag! Håller tummarna





Ha det gott & hoppas att du blir nöjd med håret! Man blir ju tyvär inte alltid det! iallafall inte jag! :) Hej svejs!!!

2008-10-29 @ 20:50:45
URL: http://www.hundarnamina.dinstudio.se
Postat av: Linda med Milou

Åhh....presenter...KUL... Alltid lika kul att få presenter, för då känns det som att "eleverna" är nöjda med en!! Det förstår jag om de är!!!! Du är grym!!!!!!!!! Hmmm... kanske ska anlita dig som privatlärare till mig och Milou....kul att leka med tanken iallafall...

Ha det så bra och ät lite glass för mig med, du delar väl med dig till Makea?!?!?!? Hon kan få min sked....

Vi ses på lördag!!!

Kram Linda.

2008-10-29 @ 21:35:42
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Jenny o Vixhen

Wow, 191 poäng, helt sjukt!!!! Vad ni e duktiga...och bara 10 månader. Antar att den officiella debuten börjar närma sig nu eller?

Kram

2008-10-30 @ 11:46:13
URL: http://fjodorochvixhen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0