Det är inget snack om saken...

.. Jag ÄR världens lyckligaste!! ♥ Det är nu KLART att min absolut bästa filmfavorit kommer till baka till duken... Mina damer och herrar......*trumslag*........ låt mig få presentera.....


DEN SNYGGASTE....

FINURLIGASTE....

ROLIGASTE....

OCH ALLRA MEST HEMLIGHETSFULLE.....

THE ONE AND OLNY............... ALLAS VÅR ÄLSKADE PIRAT JACK SPARROW KOMMER ATT VISA SITT FINA ANSIKTE I RUTAN IGEN I EN 4:E FILM AV "PIRATES OF THE CARIBBEAN"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag lovar att jag fällde en tår eller flera när jag slumpmässigt kom in på aftonbladets sidor. Jag är så glad så jag vet inte vilken tå jag ska stå på!! Han är den enda som riktigt blåser mig av stolen när har dyker upp. Så nu är det fulländat...

JAG ÄÄÄÄR VÄLRDENS LYCKLIGASTE!!!! ♥

Ska försöka sova gott nu.. Ska upp och kolla på massa som ska tävla lydnad imorron, känner många som är på samma tävling! KUL! Då får lilla blå köra passivitet, nyttigt!

Kommentarer
Postat av: Linda och Milou

Han är UNDERBAR men har du sett honom i Cry baby????? Oj oj oj.... vilken film.... där är han ännu snyggare och sliskigare....

Ha det så bra på lydnadstävlingarna idag!!!

Kram Linda.

2008-10-11 @ 11:11:53
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Emelie

Ååå va roligt jag älskar dom filmerna!!!!



2008-10-11 @ 16:30:21
URL: http://www.hundarnamina.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0