Fredag

Glömde raser i min lista som jag gillar: Sibirian Husky och så har jag faktiskt "lärt" mig att Faraohunden är vacker. Tack vare grannens hundar, dom är så söta :) Sen är Tollare en ras jag även tittade smått på som hund munner 2... Ja jag är velig, listan kan göras lång!

Idag blir det ingen träning, är trött då Ebba väckte mig 3 inatt, efter bara 3timmars sömn, jag blev irriterad och släppte in henne till mamma, som gick ut med henne i 1 timma :P Sen väckte hon mig igen 6.20. Måttligt glad blev jag med lite sömn.. Men hon hade ont i magen, kurrade inte och hon sket inte men åt gräs. Jag gick ut med båda hundarna för att kunna gå in och somna om. Mamma ringde 9, är du vaken?? NEJ!!!! Men insåg att jag var visst tvungen att vakna, skulle åka till jobbet en timma senare! Jaja, nu är jag hemme, trött och blöt efter en moppetur i ösregn. SÅ ingen träning. Tidig kväll däremot med SÖMN!

Men lilla söta gula kan inte hjälpa att hon har ont i magen. Hon äter väldigt dåligt och har fått upp rätt mycket av det lilla hon hade idag. Ja det är inte så många dagar kvar på smärtstillande-kuren. Nu har vi kokt kyckling och ris som hon ska få idag =)

Igår var jag över hos Faraogrannen. Beställde ett fleecetäcke till Mix-max, det kommer bli så fint =) Beställde öven en juice som ska hjälpa allt från klor, päls till en stabil tävlingshund med bra fokusering på rätt sak! Många som tävlar högt använder detta och det har hjälpt dom massa på traven! Grannen har även märkt otroliga skillnader på sina, hanen har slutat göra utfall på promenaderna och är inte lika stressad, tiken har fått päls på fläckar som var kala förut! Hon är även piggare! Och jag har ju träffat dom mycket så jag märker det också, tydligast med hanen! Människor dricker det också, jag fick smaka och det smakade inte så jättemycket, lite bär över det hela. Inte alls dumt! =) Inget gift, naturliga saker ;) Dyrt som skam dock, hahahaha.

Nä nu kommer snart kinamaten hem! Ska gotta mig ikväll och vara fokuserad imorron!!









Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha! Agilityhund! Vad tror du jag har sheltiesarna till?

2008-10-24 @ 22:15:17
Postat av: Alina

Hej! Får jag bara fråga om min rubrik "entry headers" ligger lite ovanpå själva texten i inlägget, några har nämligen reagerat på det...Trevlig helg! :)

2008-10-24 @ 22:19:33
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0