Lite av varje..

Ja i måndags var det agility i regn. Jag plockade ihop en bana som dom tyckte var mycket trevlig att köra. Eftersom det regnade var jag ju såklart tvungen att köra platta tunneln med Makea bara för att testa, dne blir ju tung med vatten. Men Makea springer som en oxe haha så det var inga problem.

Igår var det lydnad. Morfar hade haft hundarna hela dagen och jag vet inte om Makea fått i sig nått för hon hade väldig diarré och var lite nere. Men var med på träningsnoterna om än att hon blev lite trött och då åkte vi hem. Men det vi gjorde gjorde hon rätt bra. Läggandet var det som inte riktigt ville sig på den leriga planen men idag är hon pigg så vi åker dit innan rallyn börjar och kör på lite nu när det regnar. Måste träna i regn!!

Morfar hade som sagt hundarna igår. Det hade gått bra. Ebba och Morfar hade suttit på en parkbänk vid sjön och chillat medans Makea yrade runt som hon brukar :P Varför sitta still för länge? Nä Ebba har det helt klart skönt hos Morfar. Hon kanske ska vara där hela helgen. Han var ju här här om dan när jag och Makea var och tärnade och då hade han och Ebba pratat vett och Ebba hade sagt att hon inte vill bo hos den blå, hon vill bo hos morfar, haha jaja dom är roliga dom :P

Nä nu är det klubben!! ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0