mera spår

Idag la jag ett blodspår till Mackson. Det va la 100-200 meter någonting och det gick som ett U. Hon gick på det jättefint och blev bara lite distraherad av mig. Hon tittade upp några gånger när jag trampade på massa grenar och sånt. Men jag gick längst bak i linan utan att hon ville ha hjälp av mig. Någon gång i slutet stannade jag för att hon fick klöven i näsan och ville ta den med vinden. Men nix, näsan nere, och det blev den och hon gick rakt på den. Duktig tjej!! Det var ju bara andra gången hon går spår så för mig är det klart godkänt! Nu ska vi lägga ner lite tid och energi på detta och se om vi kan komma ut och göra anlagsprovet och sånt nu medans många kompisar är ute och tävlar viltspår. Så vi kan hänga med dom :) Alltid kul att vara flera!

Så bruksspåret kör vi inte nu. Har inte gjort det på nästan hela somaren och tänker inte dra igång det förrän kanske till våren/sommaren. Vi får ju spara något så vi har nya saker att lära oss :)

Inga bilder, svårt att ta själv i spåret ;)

dax att äta lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0