Uppletande

Japp, denna veckan lägger vi lydnad på hyllan, lite paus får det vara ibland och det blev mycket lydnad förra veckan. Så vi får hitta på nya saker för att aktivera oss på förmiddagarna innan jag sticker till jobbet. Idag körde vi uppletande ruta. Inte med exakta metrar, sådär 50x50 eller liknande. Utan vi körde på en liten halvvuxen gräsplätt precis innan skogen. Där gick jag lite huller om buller och droppade saker. 3 saker första gången med 4 skick, det "onödiga" skicket behövdes för att hon sprang tillbaka till väskan där jag la i en gris hon hittade som hon promt ville ha :P Annars gjorde hon ett superjobb. Vi tog en paus medan jag la ut 3 nya föremål. Väntade lite så det hann lägga sig och sen på't igen. 3 skick var altl som behövdes, hon jobbade skitbra och slutade inte innan hon hade hittat något - duktig tjeja!!!!!!!!!!!!!!! Och än en gång, jag som inte ens trodde att hon kunde detta... hmm, jaja ;) Söta söta


Tänkte ta med kameran men den tanken försvann lika snabbt! Får försöka kommer ihåg den nästa gång. Nu när jag skaffat blod och allt ska vi lägga ett spår i veckan, imorron tror jag. Igår köpte jag en ny träningsleksak som Makea älskar!!! Det är bra, slipper jag ha en stor tross i fickan, haha.

hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0