Dumpad och Slottis.

Ja, dumpad blev jag av Pernilla så jag och Linda bestämde oss för att ta hundarna med på en tur till slottskogen. Makea och Pontiac går väldigt bra överrens men är inte sådär hysteriskt lektokiga när vi är ute och går som det är med Saga eller Dynamiten. Det är rätt skönt! 

Vi tog buss och spårvagn och satte oss tillrätta vid en äng för att starta med lite träning (betoning lite ;) haha). Sen blev det fika med varm choklad och Tezzes hemmabakade kakor! Sen gick vi runt och tittade på djuren.










Otroligt vackra färger!



Undrar om hon är impad??


Udda polare!


I övrigt så tränade jag ju Makea igår och hon gick förvånadsvärt bra! Finslipet har ju tappats lite efter detta långa uppehåll. Inte så konstigt eftersom lydnad är rätt mycket färskvara. Men hon tyckte det var såå roligt att komma tillbaka. Alla momenten gjorde hon mer eller mindre, dock på olika nivåer. Rutan gjorde hon 10:mässigt medans apporten va en 0:a.. hahaha.

Nu är allra sista Twilight-boken på ingång till Tezzes hem. Det hade blivit problem vid beställningen men nu kommer den i början på nästa vecka! Känns så tomt med uppehåll men samtidigt kan man faktiskt släppa dom tankarna lite och vara lite social. Med en sån bok liggandes hemma, ej färdigläst, så kan jag inte tänka på annat... Jag blir förtrollad och kan inte släppa boken♥. Men nu är det bara en bok kvar.. Sen kanske jag får ta den på engelska? höhö.. DVD'n är förbokad!!!!!!! SNART SÅ!!!

Sen när jag råååkar ha några 100-lappar över har jag hittat min absolut bästa present till mig någonsin! Men jag får spara lite till det, för det ÄR onödigt...... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0