En fredag.

Vaknade halv 7 utan att kunna somna om. Tänkte lite på hur jag ska planera dagen för mig. Spåra finns inte på schemat, har ingen lust alls med det idag.

Det blir en slappe dag med packning för imorgon. Vi ska "piffa" min pälslösa hund ute i solen. Det ska införskaffas en godispåse till morgonsdagens långa bilresa också. Inatt bär det av på min och nillas mini-värmalnds-semester♥ Det ska bli så roligt så!


Igår var vi på Ale bk och tränade. Träffade sockersöta Focuz som är från kennel Chess Player. Han och Makea var lite av samma skrot och korn och lekte som attans :P Makea och Nemo tog också ett race! Det är så härligt att se dom två vackraste hundarna dundra fram över ängen studsandes i samma steg. Syskonkärlek.

Makeas träning gick bra. Lite ofokus i fotgåendet... Annars OK.

Bilder från igår tagna av Pernilla

Makea och Focuz


Sockersöta Focuz

Kommentarer
Postat av: Sara, Mischa och Kimya

Ojoj vilken söt valp!



Jo, klart jag förstår det. Jag ställer inte Mischa heller så ofta nu, just för att hon inte fått tillbaka sin päls efter operationen.

Hoppas vi ses på tävlingarna då, och jag hoppas att jag kan starta Mischa snart =)



Ha det gott

2009-04-24 @ 20:16:33
URL: http://collimin.cybersite.se
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Först ett MEGA STORT GRATTIS till dig och Makea för de jättefina framgångarna igår i Kristinehamn!!!!

Å sen min vän, ett BAMSE STORT GRATTIS på namnsdagen!!!!!!!

Massa kramar Linda.

2009-04-26 @ 10:22:08
URL: http://bloggis.se/andersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0