Ny dag


Vaknade och gick ut med hundarna. Åt frukost och lyssnade på radion. Gick upp och satte på datan och TVn. TVn la av och internet funkade inte. Ringde pappa. Telefonen funkade inte. Tog mobilen. Ringde COMHEM och skällde. Fel upptäcktes i ett STORT område. Ok. Satte på CDspelaren och playade Twilight CDn. 40sekunder senare la den av. Ingenting funkar... Inga låtar kom längre än 40sekunder. Ok. Tappa inte tålamodet. Pernilla ringde på mobilen. Skönt då fick man skälla av sig lite. La på. Vad ska jag göra? Yoga? Nej, tack. Varför inte titta på Twilight (filmen) på datorn? Ja! Tittade på film. Testade TVn, Yes den funkar!! Internet? Yes det funkar!!

Vad ska man göra resten av dagen då?

Jogga med blå?
Cykla med gul?
Spår?
Lydnad?
Ringträning?
Somna om?
Plantera ut mina grönsaker i trädgården?
Yoga?
Titta på utställnings kläder?
Börja packa iordning? 

Sammanfattning - Cykla med Gul, jogga med Blå. Lydnad ikväll. Plantera. Duscha.. Men ska nog börja med att försöka få i matvägrande spetsen sin frukost!

Imorgon får det packas, tittas på kläder och så får jag nog lägga ett spår till dom var. Blå ska förlora sin resterande päls genom duschning. Föning och sånt får ske UTE! Har inte lust att få en ryamatta. Sen får jag fan somna tidigt asså... Uppstigning kl. 03.00 - SENAST! .... Men det är inte förrän imorgon det.

Kommentarer
Postat av: Sandra m aussiesarnas

Insåg att du ska med Pernilla i helgen vilket innebär att du också kommer träffa Marita och Coffea. Jag har gett Pernilla order att fota honom! Du får hemskt gärna komma med utlåtande om honom sen! ;-)



Lycka till själv förresten!

2009-04-23 @ 13:10:08
URL: http://saz.smuligt.com
Postat av: Sandra m aussiesarnas

Det är bra det! Ordning och reda på er! ;-)



Träning på Ale hade vart najs, men vi har på tok för mycket som ska hinnas med ikväll innan avfärd imorgonbitti...

2009-04-23 @ 14:22:03
URL: http://saz.smuligt.com
Postat av: Sara, Mischa och Kimya

Det hade ju varit kul att åka dit idag! Men har tyvärr ingen som kan köra oss. Jag har nog aldrig varit på Ale bk..

Det får bli någon annan gång =)Ska du ställa i Larv den 10 maj?

2009-04-23 @ 19:51:17
URL: http://collimin.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0