Spår och vänstervarv.

I söndags var jag och spårade med Eva-Lena och Saga. Här nedan kommer lite bilder av det. Spårbilderna på Ebba och Makea är gamla men Sagas är sprillands nya från i söndags. Porträttbilderna på Makea och Saga är från i söndags.

Saga blir bara vackrare och vackrare! Hon är större än Makea så Makea ser ut som en valp brevid henne. Men Saga är riktigt grov och fin nu... Men vi väntar på att hon ska sätta sig mer bak. Makea sitter bara där och ser lika söt ut som alltid. Finare täckning får man leta efter *flin*


Saga i spåret i söndags!


Makea spårar.

Ebba spårar.

Hur gick våra spår igår då? Jodå, det var ett lång och svårt spår som jag la i sveriges mest rådjurstrafikerade skog, haha.. Makea velade lite och hon blev snabbt trött så man märkte hur jäkligt hon fick jobba asså! Långt ifrån klockrent men väl kämpat! Ebba hade inte alls samma svårighet men hon spårar på ett helt annat sätt än Makea. Makea gör slag medan Ebba går rakt i kärnan. Så Ebba susade fram utan att vara berörd. Så duktigt.

Och bilderna från vår vänstervarvs-träning är från igår. Jag försöker få till det på den lilla blå! Traven har vi lyckats med helt nu, men attans så JAG får tänka.... Det är jobbigt, haha. Stå träningen..... ja asså hon är ju inte färdigväxt eller mogen på något sätt, och hon har tappat alla muskler som vi inte hunnit bygga upp än, och hon fäller som en gris... Så ja - vi får ju göra det bästa av denna kassa situation, haha.


konstigt ljus gör konstiga bilder.


Jag kan aldrig få nog av denna hunds täckning och färg. Hon är såå vacker! Men är fortfarande valpig i kroppen :P hihi

För att vara ett urfällt benrangel så börjar det åtmintone likna något. Kolla hennes byxor (om ni kan urskilja dom från svansen) dom exicterar ju knappt *bölar*. Ingen päls på bröstet finns och idag när vi var och simmade så kunde till och med Linda se pälsen försvinna snabbare än planerat.... Så kristinehamn och smålandsstenar kan ju se sig om... Hon kommer inte se klok ut om 2 veckor, hahahaha. Mattes nakenfis♥

Kommentarer
Postat av: Sandra m aussiesarnas

Makea ser lite ut att vara kullsyster till min lilla Blå. Naken, tunn och sladdrig i kroppen men ack så söt!! Vissa tar lite längre tid på sig att bli klara bara... ;-)

2009-04-16 @ 13:30:15
URL: http://saz.smuligt.com
Postat av: Anki,siri,vilda

Din lilla blå har verkligen läcker teckning. "Min" lilla Saga. Har hon blivit så stor?. Ska bli kul att träffa henne imorgon. Kan du inte åka md Eva-lena till landet och hälsa på någon gång. Kram

2009-04-16 @ 18:52:48
URL: http://www.arelidsaussie.se
Postat av: Anonym

Hej igen. Är det okej om jag stjäl några bilder? Kram

2009-04-16 @ 19:01:47
Postat av: Nadia

Saga har verkligen blivit fin! Sist jag såg henne var på piffningskursen då var hon väl runt halvåret tror jag och det har hänt en hel del sen dess :0)



Makea är otroligt vacker trots att hon är lite tunn just nu.

2009-04-16 @ 23:12:32
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0