TV inspelning och födelsedagar!!

SVT är nu näst intill inflyttade på våran gata. Dom ska göra någon dokumentärfilm eller något om en utländsk familj som blev hotade för ett tag sen här i området då bandidos åkte omkring här och sprängde upp bilar, lagom kul! Dom funderar på att spela in det i Makeas bästa kompis hus - Doris. Dvs tvärs över oss! Äntligen händer det lite i lilla Tuve iaf. Bilar ska sprängas på parkeringsplatsen och allt :) Wohoo något att sysselsätta sig med här hemma då! En filminspelning :) Men jag är fortfarande sur över att den lilla byn Forks i USA, som ingen visste fanns, får Twilight som inspelning, jaja.... Livet är aldrig rättvist ;) haha.

Ja nu fyller hela min familj år nästa vecka... ALLA utan jag. Så igår inhandlade jag de sista presenterna som inte skulle komma på posten. Inslagna och fina ligger dom här. Pernillas också, hon fyller ju med år, dagen efter Sophie och mamma... Och sen Pappa, Sophies kompis, hennes kille och ja, listan kan göras lång över födelsedagar i April. Det betyder att det svider i plånboken så några påskpresenter blir det inte, dom är inbundna i födelsedagspresenterna ;)


Några av presenterna som är färdiginslagna.


Jag är helt KÄR i papprerna jag hittade, och kolla det ljusrosa ursöta bandet jag hittat!!! Sååå gulligt!

Nu är det bara projekt födelsedagskort kvar också. Två är klara.. Resten kvar.

Ikväll blir det träning!

Kommentarer
Postat av: Tina, Tarzan och Chili

Glad Påsk på er. Hoppas ni får härlig ledighet, med underbart väder.

kramar och nospussar

2009-04-09 @ 16:03:14
URL: http://www.carrandos.se
Postat av: Pernilla

TACK FÖR DEN UNDERBARA PRESENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅ FIN!!

Kram och ha en superduperutekväll!!

Pernilla

2009-04-09 @ 23:53:57
URL: http://nya.bloggis.se/Siggenemo
Postat av: Esther & Charlotte

Glad Påsk!



Hoppas att Makea mår bättre!

2009-04-10 @ 13:09:37
Postat av: Sara, Mischa och Kimya

Ja, den stora apellplanen har varit avstängd för vintervila, och grusplanen höll på att göras iordning. De la nog på nytt grus.. Men nu är de öppna igen =)



Ooh vilka fina paket. Me like!!

Ha en riktigt skön Påsk! /Sara

2009-04-11 @ 15:09:28
URL: http://collimin.cybersite.se
Postat av: Nadia

Tänkte titta förbi er idag när jag och Nea var ute och körde på Hisingen men vet inte exakt vart ni bor och mobilen blev glömd hemma på laddning, trist!

En riktigt Glad Påsk på er i alla fall!!

Kramar

2009-04-11 @ 21:14:13
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com
Postat av: Nadia

Tänkte titta förbi er idag när jag och Nea var ute och körde på Hisingen men vet inte exakt vart ni bor och mobilen blev glömd hemma på laddning, trist!

En riktigt Glad Påsk på er i alla fall!!

Kramar

2009-04-11 @ 21:15:13
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0