Underbar dag!

Igår åkte jag, Linda och Jojje ner med våra hundar till fjärås. Tina, Catharina, Carina och Lena var redan ute i skogen när vi anslöt oss. KUL att se Makeas syskon igen!! Tequila såg jag på MyDog så det var inte sååå länge sen men Nemi och Meja har jag inte sett efter Borås utställning i juni förra året, ett tag sen alltså... Fina syskon♥

Alla la/gick spår utan jag, sysslar ju inte med bruksspår än, vi tar viltet först! Det jag såg och vad det rapporterades så gick det bra. Jag gick med Catharina i Tinas och Kissys spår, såg bra ut!

Sen hem till Tina, fika med goda nybakta bullar som Linda bakat, MUMS!! Lite snack sen ut igen för att Bonita skulle få sitt spår! Sen tog Linda ett med Milou och Jojje ett med Milou, allas gick bra.

Sen tog jag ut Makea för att köra lite lydnad i paddocken. Hon var HEEET de först 5 minutrarna men lugnade sig sen. Det var jobbigt med hästar brevid och en äng som luktade sååå gott på andra sidan. Så det där får vi göra om!! Det var jobbigt för henne minsann. Men det gick rätt bra ändå. Sen blev det SUPREGOD middag med grillat och allt!

Tack för en suuupertrevlig dag allihopa!!

Nu ligger det ett rätt långt och svårt spår till hundarna i skogen. Ska ta det sen efter lunch någon gång! Får vi se om dom klarar lite utmaning ;)

Kommentarer
Postat av: Linda, Jojje och Milou

KLART de fixar utmaningar!!!!

Skulle bli väldigt förvånad om inte Makson skulle fixa det UTMÄRKT å även med en guldstjärna i kanten!!! Jag har väl inga höga krav på lilla blå va???

Tack själv för igår!! Det var jättetrevligt!!

Massa kramar Linda.

2009-04-14 @ 11:53:02
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Jojje

Tack för igår.

Jättetrevligt var det tycker jag.

Syns väl snart igen.

Ha det!!

2009-04-14 @ 18:06:31
URL: http://bloggis.se/Jojje

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0