allmänt grinig.

En allämnt sur dag då ingenting går som jag vill... Hatar det... Makea verkar ha dragit igång löpet. På den sämsta jävla tidpunkten EVER!!!!

Vi missar agilitytävlingen i stenungsund och kanske utställningen i askersund med om det inte vill sig jävligt väl. Lite taskigt att trycka in Makea i en bil med två hanar,, därav har jag ingen skjuts då mina föräldrar inte är hemma och inte bilen heller.

Ångrar mig så in i ******** att jag inte anmälde till U-SM iår eftersom den va uppe i norr, där jag fått uppfattningen av att det inte är alls svårt att få höga poäng. Av alla tävlingar och filmer jag sett därifrån att döma. Men å andra sidan är U-SM en inofficiell tävling och därmed inte nödvändig rent resultatmässigt... Kanske U-SM är lite närmare nästa år och vi kan starta två fält, lydnad och agility, och vem vet? Kanske bruks med!

Är stort besviken på personer man trodde brydde sig men inte ärligt kan gratta och vara glad när det gått bra. Är man så jävla ego?!? Tydligen gillar att trycka ner folk, som man inte borde göra i den sitsen.

Är som sagt bara allmänt sur och grinig idag och låt mig vara det... Ska iväg och träna sen och rensa tankarna med min Blåa svamp, vi ska ha väldigt kul bara och tycka att vi är bäst i hela världen!!

Om man mitt i all grinighet ska se något bra så är det att vi klarar löpet till kungsbackatävlingarna och aussielägret! DET ska vi glädja oss åt, även om jag enormt sett fram emot det andra också. Kan även småle lite åt att jag fyller år om mindre än en vecka och att jag redan fått ASFINA presenter av min kära vän Mickan. Hon har för egen hand målat av Ebba och Makea och gjort tavlor i akvarell på dom, på frihand!! Superfina är dom!! Tack älsk!

Så hejdå, nu ska jag gräva ner mig lite innan jag ska börja dagen.


Kommentarer
Postat av: Linda med Norton

Du får va grinig!! Att hon börjat löpa i dag!? Märkte ingenting på Norton i lördags som annars tycker det är mummma! Finns det ingen bussig människa som kan låna ut sin bil till dig?

Och du: avundsjuka människor ska man inte bry sig om, de stjäl för mycket energi!! Jag grattar dig i alla fall till Macksons fina titlar, har inte kommit in i dina kommentarer innan pga ett slarvfel av mig!Loggat in med fel e-postadress, smart va??

2009-08-03 @ 12:20:20
Postat av: Linda, Jojje och Milou

TACK för all hjälp på träningen idag!!!

Det var riktigt kul att få se Milou slingra sig genom slalompinnarna som en vessla, hoppa över hindrena som en gasell och ta gungbrädan som en flodhäst ;o)

Massa kramar Linda. Vi ses på onsdag!!!

2009-08-03 @ 19:14:30
URL: http://bloggis.se/andersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0