hm..

så intressant var det att jag kom tillbaka??

Helgens alla kräftskivor har var hur roliga som helst och jag har haft väldigt lite sömn att leva på så igår kväll spelade övertröttandet in, hihi =)

Får se om jag åker in till kalaset ikväll.

Bestämde mig idag för att träna lite med Blå och kan säga att det var länge sen hunden gick så jävla klockrent i lydnaden (gick igenom klass 1 lite snabbt)!!! Tezzes älskling är bara bäst!! I förrgår testade vi några ganska svåra trix lite sådär bara, idag när jag kom ut skulle jag fortsätta bygga på dom och då satt dom nästan perfekt!?!?! Chockad glad lekte vi massor och hade jädrans roligt träningspass!! Hon kanske bara behöver visas och sen smälter det in i huvvet när hon vilar och sen vet hon hur man gör??? Eller var det ren tur??? Jag skiter i vilket, Tezzes Pärla ÄR Tezzes pärla! Ebba brukar aldrig vara såhär träningsvillig när hon löper? Men Makea är ju inte som alla andra =)

Tillbaka till Guitar Hero!! (Familjen har blivit besatta, ja alla!!) Igår va det sing star för hela slanten och det känns i halsen idag, haha.


Vackraste Pärlan <3

Kommentarer
Postat av: Jojje

Tack för igår. Det var trevligt. Jag tycker iaf att det är bra att du är tillbaka med bloggandet ;)

Fy vad trött man är idag. Hemma tre, somnade inte med en gång och blir väckt vid åtta. Kul!!!! Not.

2009-08-16 @ 18:05:18
URL: http://bloggis.se/Jojje
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Eftersom inte Jojje skrev med mig i sin kommentar så måste ju jag självklart skriva en liten rad åxå!!!

TACK så jättemycket för ALLT igår!!!! Du är underbart go tjejen!!!! Go å glad - kexchoklad hi hi hi...

Jag är åxå jätteglad för att du äntligen är tillbaka i bloggarnas värld, har saknat dig massor, vill ju ha massa härlig info om ängel blå!!!

Va härligt att hon är en sån naturbegåvning lilla blå!!!

Massa kramar Linda.

2009-08-16 @ 19:36:44
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: erica och poker

Låter som du haft en kanon helg. !

Och din lilla blå är superduktig .



Och håret blev jättefint.

/erica och poker

2009-08-16 @ 21:43:21
URL: http://bloggis.se/pokerface
Postat av: Anneli & Winston

Jaa, ni är ett par pärlor, du o Makea! Snygga o duktiga - båda två!

2009-08-16 @ 22:09:08
URL: http://bloggis.se/winston

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0