hmm..

En sak rättade till sig igår, Askersund - here we come!

Resten har jag bara lust att fortsätta vara grinig på.. Och tänker vara det tills jag får lust att sluta =)

Igår blev det lite träning på hinder. Varje träningstillfälle lär jag mig själv nya saker i handlingen. Och Makea gör såklart framsteg även om vi har en lååång väg kvar tills det ser bra ut ;). Även Milou fick testa och jag tror han tyckte det var vääldigt kul ;)

Regnar idag med. Tänker bara ta det lugnt, ska klä på mig regnställ och ta med mig min Blåa Svamp för att leta svamp i skogen. Lite Kantareller kanske vi kan finna. Bara hon och jag i skogen själva och rensa tankar... Det blir en härlig regnig dag. Lite film kanske man ska sätta på sen också, det hör till vädret.


Älskling 11 veckor.



2 timmar i skogen med GALEN Blå!! Hon sprang runt som en torped utan en endasta paus... Hittade även lite vattenhål man kunde bada i. Det blev i vilket fall mycket lek och bus och en del svampplockning. Makea förstod att man skulle plocka svampen och beslöt sig för att testa själv. Hmm.. Dom blev lite mosade?! Men söt som försökte ;) Hon lekte även med en hoppande padda och dom blev bästisar (tror ni de va ömsesidigt?.. nä..) ett tag innan Herr Groda försvann.

Svampen vägde strax över 300gram när vi kom hem. Det var ju bra för min första egna svamppromenad och att jag själv inte ens äter den, bara mamma i familjen som äter kantareller.

Imorgon väntar en trevlig dag i form av vallning och träning i goda vänners sällskap =)

På kvällen är det dagen D för vissa andra....

Kommentarer
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Va tråkigt när folk har svårt att glädjas åt andra istället för att känna hur skönt det känns att glädjas med andra. Har det löst sig med Askersund? Jag och Eva.lena pratade annars om att Makea och Saga kanske kan åka ihop om vi stannar och ofta tar pauser. Vad tror du om det? Kramar ifrån Arelid

Postat av: Tessan

Ååå vilken söt bild, verkar som Makea i ett nötskal =)

2009-08-05 @ 22:26:02
URL: http://aussieridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0