Now I'm a blondie =)


Kanske får bli lite ljusare, men så är det nu.. Brynen fick mörkas lite med, dom syns ju inte..

Vi tränar här hemma. Alla grenar utan lydnad =) Känns skönt att slippa det lite men snart kanske vi plockar upp det igen. Makea visar sina framfötter i en gren jag aldrig sysslat med innan, så det fortsätter vi på nu. Jag och Emme ska dra till norr o tävla för att ingen ska kunna skrattas åt oss!! Hahaha!!

Annars rullar det på, skönt att släppa cyberrymden lite. Tränar med olika vänner och sånt. Planerar viltspårskurs för fullt.

Göteborgskalaset har fått besök av Tezze. Jag och Emme va inne i två dagar. På söndag är det party med Rix fm. I helgen för övrigt väntar kräftskivor, både idag o imorron. Jag äter inte havsdjur men har trevligt ändå.

Nu ska jag ut! ha're!


Kommentarer
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Äntligen!!! Har saknat dig jättemycket!!!!

Du är ju jättesnygg annars åxå men denna blonda färg passade dig jättebra, det va jättesnyggt!!!

Får du inga killar på kroken nu så vet jag inte vad vi ska göra med dig ;o)hi hi hi....

Kan undra va det kan vara för gren som du å Makson ska åka norr ut för att tävla i...hm...

Jag skulle ALDRIG skratta åt er, det vet du!!!

Ses i morgon!!!

Massa varma kramar Linda.

2009-08-14 @ 17:58:07
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Pernilla

Fin du blev i håret!!

Ha nu så skoj i helgen!

Kram!!

2009-08-16 @ 01:05:16
Postat av: Storasyster & Forrò

Snygging där :D du passar ju i vilken färg som helst!! Längtar till på onsdag då ses vi :) ringer innan dess pussokram

2009-08-17 @ 14:58:54
URL: http://forrothetoller.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0