Paus.

Nu tar jag en paus. Vet inte hur lång tid men jag känner mig rätt besviken och nertrampad just nu och då blir det bara tråkiga inlägg som ingen ändå vill läsa. "Har du inget vettigt att skriva så låt bli"-typ..

Så när jag släppt det lite och lagt det bakom mig så kan jag skriva lite igen... Nu är jag bara arg.

Under tiden ska jag underhålla mig med saker som absolut inte har med hund att göra, jag ska festa gärnet med my beloved friends, jag ska fylla år och jag ska bara göra ingenting. Jag ska vara en 18årig storstadstjej =)

I hundsammanhang händer det lite grann bara. Ett rapportpass hit o dit eller nått hinder här o där. På söndag blir det utställning också. Annars inget, Makea löper ju och är lite mer störd än vanligt (hihi) vilket väl är ok men är jag irriterad från början så blir det ju som känt bara pannkaka vid misstag i träning. Vi ska bli lite skogsmullar ett tag, kanske finner en kantarell eller två.



Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Gud va tråkigt!!!! =o( Jag kommer att sakna dina underbara inlägg, tog mig precis upp ur sängen BARA för att se om DU hade uppdaterat...jätte ledsamt å läsa just detta.

Jag hoppas att livet snart känns lättare!!!

Jag hoppas att jag är lite piggare i morgon å då ringer jag dig!!

Hur va det nu man gjorde??? Bo)ZZZzzz....

Massa febriga kramar Linda.

2009-08-05 @ 23:20:45
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Anneli & Winston

Släng alla "duktighetskrav" åt sidan, skaka av dig det olustiga och gör som dina hundar på bilden ovanför...



(Önskar att min dotter blir lika mogen och ansvarsfull som du, när hon blir arton)

2009-08-06 @ 11:48:55
URL: http://bloggis.se/winston
Postat av: erica

Haha ja tror poker blev lite fäst i makea med. Dom lekte ju så fint ja var väldigt kul att träffas.Kommer fler gånger hoppas jag?

Hoppas du inte tar för lång paus för ja brukar läsa här :) men ibland behövs det en lite paus.

Lycka till med allt nu!



kram erica och poker

2009-08-06 @ 14:23:14
URL: http://bloggis.se/pokerface
Postat av: Sara

Näää, så tråkigt!! Hoppas du är tillbaka snart och börjar skriva igen.



Du får ha en bra paus i alla fall. :)

Mvh Sara

2009-08-06 @ 18:19:45
URL: http://collimin.cybersite.se
Postat av: Anneli & Winston

GRATTIS på 19-årsdagen!!! Ha en riktigt bra födelsedag!



Kram på dig!

2009-08-08 @ 11:55:17
URL: http://bloggis.se/winston

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0