A lot's of things.

Igår va jag och Pernilla på Marry Poppins. Den var rätt bra faktiskt, framför allt va ju dansarna asgrymma!

Idag blev det Ridhusträning, näst sista för i vinter. Makea var ju duktig... Men hon exploderar ju snart! Hon har fått nån jävla flipp och allt som sker ska bara ske SÅÅÅÅ snabbt!! I fotgåendet hoppar hon med frambenen och går med bakbenen.. Ja hon leker dressyrhäst. Suck pust och stön. Jag har ett oändligt jobb framför mig.. hihi. Lite halvdöv var hon ju idag (skendräktigheten är kvar, i mindre mängd)  och stanna blev ligg osv. Men över lag helt OK!

Imorgon har jag beställt veterinärtid till Blå. Vi hoppas att dom kommer med något positivt =)

Slapp-Tezze ska in ta ryggläge, efter kvällsmat! Mer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till hos veterinären idag!!!!!!!!!!!!!!

Hoppas att de kan ge er nåt som stoppar upp alla tråkigheter som ni levt med ett bra tag nu!!!



Det är väl inte så konstigt att hon beter sig som en häst när ni tränar i ett ridhus, man måste ju ta seden dit man kommer å det har Makea tagit fasta på helt enkelt!!!!!!!!!!!!!!! HI hi hi....

Massa stora kramar Linda.

2009-02-13 @ 08:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0