Lång tränignsdag



Först var det ju Rallykursen. Makea är ju med som vanligt och ligger löst brevid och pasivitetstränar. Hon är jätteduktig.

Sen vidare till kallebäck för trevlig träning med folket! Linda, Anna, Linda och Najda kom. Med makea tränade jag mycket fotgående på mitt nya vis. Har backat helt egentligen. Vi körde även 1:ans, 2:ans, 3:ans och elitens inkallning. Lite lite på apporten och mycket på rutan. Fjärr med.. Ja, sånt som inte innehåller fotgående. Vi ska nog få lite ordning på det till tävling åtminstone. Så nu har vi något att jobba på!

Vid 3tiden fick det var dax för hemfärd, så 6timmar blev det idag! Hua mig, två låååånga dagar för Tezzes hjärna! hihi.

Men vi hade superfint väder!!! Nadia och Linda (milou) tog lite kort, så det kanske ploppar upp på deras bloggar.

TACK ALLA för en supertrevlig dag! Nu sover lilla Blå och Tezzes mage kurrar!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Härligt Tezze..Jag hoppas att jag kan komma och titta nästa gång du tävlar, ni är så himla duktiga!!

Kram

2009-02-01 @ 18:56:26
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Vad duktiga ni är. Hade gärna varit med. Hoppas att det blir fler tillfällen. Kram Anki

2009-02-01 @ 20:07:46
URL: http://www.arelidsaussie.se
Postat av: Nadia

Nea känns inte helt 100% och jag hoppas att det bara är pga skendräktigheten, jag dog ju nästan när hon kröp!! Hoppas att det går över snart för jag är träningssugen och vill ha tillbaka glada Nea!



Tack för en trevlig dag även om den blev lite kort för min del ;0)

Ska se om jag orkar lägga upp kort när jag kommer hem om en stund



Kramar

2009-02-01 @ 21:55:41
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com
Postat av: Sandra m aussiesarna

Vart ska du tävla? Nyfiken i en strut som vanligt... ;-)

2009-02-02 @ 12:48:20
URL: http://saz.smuligt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0