Lilla Gul =)


Ebba våren -08.

Eftersom fröken blå är ledig så fick fröken gul följa med på dagens träning i Biskop. Har hittat ett till träningsgäng där så var ju tvungen att komma upp och säga hej, så mycket träning för mig blev det inte. Lite korta fotpositioner, "jump", volta och stå/sitt/ligg var det vi fick fram. Ebba är ju HEEELT galen i snö men när det är ganska ljup snö med skare ovanpå så är det svårt att gå, ibland sjunker hon igenom och ibland inte.

Det var iaf trevligt och jag längtar tills min och blå's träning är igång igen =)

Idag var jag valpvakt åt faraovalparna, vildare och vildare blir dom! Men färre också, min "agilitypojke" har flyttat =( Men vi hoppas förståss han fått ett bra hem, ädr i närheten faktiskt!

När jag tröttnade på att glo på TV när jag kom hem fick jag ett "piff-ryck". Så Makea åkte upp på trimbordet och blev lite piffad, borstad och lite lite klippt. Hon fick göra utställningsstå på bordet och det är ju svårt att både hålla och se själv men hon såg ut att ha mognat lite i kroppen! I och med matproblemen så ligger hon ju faktiskt lite efter i utvecklingen men idag ser hon ut att ha påbörjat lite mognad iaf =) Älskade Blå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0