så typiskt..

... 1 vecka till tävling och det är nu klart att Makea är skendräktig - OTUR ELLER???? Jag hoppas det hinnner gå över någorlunda. Hon matvägrar (godis vid träning går bra) och hon är helt väck. Hon tappar koncentrationen och glömmer av vad hon gör. Hon bäddar, är lugn och sover mycket. Dvs hon är just nu en väldigt tråkig hund!! Men hoppas som sagt att det hinner bli bättre.

Idag var det till Lerum Bk efter Rallykursen för att möta upp Linda, Jojje och Nadia. Vi tränade mycket (det makea ville......) och träffade 3st andra aussiesar och hade platsliggning och fika med dom. Det var riktigt mysigt och emellanåt tittade solen fram och då blev det så skönt!

Åkte därifrån efter 3½timma för att åka hem och vända efter 5 minuter, på dom minutrarna hann Makea somna, för att sedan vakna då vi skulle bege oss till partille och mormor och morfar för middag. Makea var såååååå trött och middag har hon inte velat äta alls. Nu ligger hon brevid mig i sängen och snarkar! Hon orkade inte hålla ögonen öppna längre. Söta blå =)

Nu ska jag äta choklad och kolla vad som kommer på TV! Ha en härlig vecka! Våran ska fyllas av träning, vänner, biltittande, valptittande (ev) och hääääärliga långpromenader i vår fina skog! Kanske något viltspår med om Eva-Lena blir frisk! haha ;)

Kommentarer
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Va härligt ni verkar ha haft. Min jäkla rygg och Eva-lenas frånvarande tand. Det känns pest. Hoppas det blir fler tillfällen. Hmhm ska du också kolla på valp!! Blir nyfiken. Kram Anki,Siri, Vilda

2009-02-08 @ 20:17:58
URL: http://www.arelidsaussie.se
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Va härligt ni verkar ha haft. Min jäkla rygg och Eva-lenas frånvarande tand. Det känns pest. Hoppas det blir fler tillfällen. Hmhm ska du också kolla på valp!! Blir nyfiken. Kram Anki,Siri, Vilda

2009-02-08 @ 20:18:49
URL: http://www.arelidsaussie.se
Postat av: Ida

Åh så typiskt, vi har ju också 1 vecka kvar till tävling, och amy kommer börja löpa vilken dag som helst , hon har svullnat lite nu .. Trist som tusan ... Är det 1an eller 2an ni ska tävla ? :P

2009-02-08 @ 21:37:58
URL: http://www.aussietok.tk
Postat av: Linda, Jojje och Milou

TACK för en helt underbar söndag på klubben!!!!!!!!

Förlåt mig men på nåt sätt så var det lite komiskt att få se Makea idag när hon inte riktigt var sig själv...

RUTAN "kan undra vad det är för nåt????"

SITT KVAR "å matte jag hämtar apporten med en gång..."

Hon är bara helt underbar lilla tjejen, tänk att jag förstår PRECIS hur du känner dig, jag har det så varje gång vi är på en ny plats å med NÅT litet störningsmoment... Du får ta med mig till alla klubbar runt om i västsverige så jag kommer ut lite, så jag får visa upp vem jag och gaphalsen Milou är, MOOOORRRRRR...

Ha det så bra!!!

Hoppas att vi kan ses snart!!!

TV:n???? Nä du ska ju läsa!!!!!

Massa kramisar Linda.

2009-02-08 @ 21:43:19
URL: http://bloggis.se/andersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0