Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Carina, Fonzie och Tierra i deras blogg. En utmaning som gått runt ett tag men jag har inte tagit åt mig den, men nu blev jag lite nyfiken "bara för att"... Man ska alltså ta den 6:e bilden i den 6:e mappen och skriva lite om den. Här kommer min bild:



Detta är lilla söta Piccaboo som är en av alla hästar här uppe på "min" 4H gård. En söt liten korsningsponny som jag inte träffat så mycket då han kom efter jag hade slutat rida. Bilden är i alla fall sen i somras och den får mig att längta både till sommaren men också längta tillbaka till mitt hästliv ♥

Typ alla jag vet är redan utmanade men jag skriver några som jag inte tror har gjort det.

Emelie, Lizzi och Bamse

Sara, Kimya och Mischa

Linda och Pontiac

Hanna och Zazib

Linda och Milou

Andrea och Forrò

Har jag lyckats pricka in någon som inte blivit utmanad?? hihi


Kommentarer
Postat av: Sara, Mischa och Kimya

Ja det har du, jag har inte blivit utmanad=)



Ni är så duktiga!! Kul att det gick så bra på tävlingen, fastän Makea inte är riktigt som hon brukar! Grattis till er.



2009-02-14 @ 22:31:58
URL: http://collimin.cybersite.se
Postat av: Nadia

Snacka om att man längtar efter det där härligt gröna gräset!!

Tycker Makea skötte sig utomordentligt på tävlingen för det är verkligen inte lätt att vara skendräktig. Men förhoppningsvis är hon sitt rätta jag tills nästa helg, det ska bli super kul!



Längtar tills imån

Hjärtliga kramar

2009-02-14 @ 23:16:13
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com
Postat av: Emelie

Hihi min första utmaning! ;)



Roligt att det gick så bra på tävlingen!



//Emelie & Vovvarna

2009-02-15 @ 10:56:16
URL: http://hundarnamina.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0