1 dag kvar!


vi två♥


Årets roligaste utställning (vet inte varför men MyDog är på något sätt mysigast) börjar imorron! Jag brukar vara inne alla dagar för att hejja på vänner och sånt men denna gången blir det 2 eller 3 dagar. Makea entrar sitt älskade vänstervarv på söndag. Hon känns dock inte alls på topp nu men det kan vara efter löpet kanske? Hon är lugn (mamma har inget emot det, haha) både inne och ibland ute. Hon verkar vara lite hängig... Hoppas det går över bara! De senaste dagarna har vi bara spenderat på härliga promenader. Idag ska vi se om vi kan få med Samba ut så kan dom springa lösa härligt i skogen tillsammans och småbusa. Vi ska även köra lite ringträning och se om Makea piggnar till då. Sen blir det vila och lek =)

Senare i eftermiddag blir det en tripp till Saga för "piffning" haha ;) Hundarna här hemma har fått manikyr. Makea får bli piffad imorron när jag skaffat mitt trimbord =)

Lite trött är man idag faktiskt,,, sent blir det ju alltid på nyårsafton och igår var jag iväg och inventerade på willys. Det blir att slappa en timma till innan dagen måste börja ;)

ha de!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej ring 25 & efter kl 10 =)



Kommer att vara där inna 9 då jag skall träffa en kompis!



// Emelie

2009-01-02 @ 11:48:00
URL: http://hundarnamina.dinstudio.se
Postat av: Emelie

Okej ring 25....



Jag kommer att träffa en kopis där kl 9 så jag kommer i tid ;)



// emelie

2009-01-02 @ 14:44:54
URL: http://hundarnamina.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0