GMBK


Suck.. hela inlägget försvann :'(

Idag åkte jag med Linda och Pontiac samt Nadia och Nea till GMBK för lite träning. KALLT var bara förnamnet men det finns inga dåliga väder säger dom ju! Det var uppehåll iaf så man ska inte klaga ;)

Makea gjorde ännu ett grymt pass! Hon gör mig gråtfärdigt lycklig! Jättefina skicka till rutan, 4 av 5 var perfekta! 3st utan target. Och jag riktade INTE in henne nu =)

Ställande under inkallning gick superbra! Ja allt, tycker jag. Till och med apporten, med våra mått mätta. Nya träningsmetoden verkar funka! =)

Fotgåendet var bra men lite långt fram.... Får fasen inte bort det!!! Någon gång fastnar det väll ;)

Nä eftersom hela inlägget raderades orkar jag inte skriva mer... Ska glo på TV och käka godis :D Ha de bra allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Oj oj oj, vad ni håller igång. Tur att du klarade körkortet.

2009-01-17 @ 21:21:58
Postat av: Linda Sundberg

tack för idag! Det var kul o ses en stund i kylan:)

2009-01-17 @ 22:40:47
URL: http://lindaopontiac.blogg.se/
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Tråkigt värre när inläggen försvinner när man har skrivit nåt långt och bra =o(

Kul att Makea är en sån ängel, å följer matte hur fint som helst!!!

Trist att vi inte kunde vara med MEN nästa gång, vem vet...

Snygg ny färg på hemsidan, lila-rosa, eller??? Den svarta texten matchade väldigt bra iallafall!!!!!

Ha det så bra!!!

Hoppas att vi ses på måndag!!!

Kramisar Linda, Jojje och Milou..



2009-01-17 @ 23:39:05
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Sara, Kimya och Mischa

Nämen haha, vad synd att vi åkte till Gbg Avd i går. Vi som varit uppe på gmbk många dagar nu.. =S

O ja, Kimya växer på ordentligt. Benen har blivit vääldigt långa i alla fall, haha.



Vad duktig Makea är som gör matte så lycklig!

Hvh sara, Mischa och Kimya

2009-01-18 @ 16:04:02
URL: http://collimin.cybersite.se
Postat av: Sara, Kimya och Mischa

Jag glömde att skriva att jag anmält både Mischa och Kimya till utställningen i Sätila, den 28 feb. Har du anmält Makea dit?

2009-01-18 @ 16:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0