Mat och träning..


Mackson och Ebbson 2008

Makea åt den nya maten med glädje imorse, hon tyckte den var god och tog den faktiskt innan nordicen, innan har hon alltid tagit puttekulorna sist. Hon har gjort nr 2 tre gånger hittills, men det var imorde innan maten så det var ju inte den iaf.

Det blev inget fjärås alls idag. Lilla Forrò har ju ont i tassen så vi tar träning nästa vecka!! =)
Men eftersom jag ändå fiixat så att bilen va hemma så var jag ju tvungen att åka någonstans! Pernilla och Nemo var träningssugna så det bar av till Ale för att träna! Makea gick bra - pigg och glad. Till och från fick jag faktiskt tillbaka henne i fotpositionen med! Inkallningen var rolig idag tyckte lilla blå, vi körde 1:ans, 2:ans och 3:ans inkallning. Rutan gick väldigt bra första passet. Det var Pernilla som satte ut den för att det inte skulle vara min lukt. 1:a skicket med target sen utan, från 3 olika sidor.. Ja, kortfattat körde vi alla klass 1 och klass 2 moment. Och överlag var det bra! Andra omgången vi skulle testa rutan (i slutet på passet) hittade hon en halv fågel som luktade väldigt spännande......... 2:ans platsliggning var det första gången vi körde utanför hemmet ;) Hon gnällde lite men låg kvar, jag gick tillbaka och belönade när hon va tyst. Hon reste sig inte iaf, det andra kan vi jobba på. Men klart dax att börja med om vi tänkt starta tvåan i vår! haha. Lilla blå vill inte att matte ska försvinna ;)


Imorgon är det ett sånt där "roligt" AF möte igen..

Kommentarer
Postat av: Tina (m. Tarzan)

he he, duktiga lilla blå :) Vill du veta hur det blir med Wilma får du sno mitt nr av nilla ;) Men allt känns bra iaf :) Vill du inte veta mer om den historian, så kan du ju sno mitt nr av Nilla ändå :)

krrrraaaaaaaam

2009-01-21 @ 18:12:37
URL: http://www.carrandos.se
Postat av: Tina

Om hon vår gemensamma vän vägrar svara (hon var nog ute med mej då ;) ) så kan du skicka ett privat meddelande på min gästbok med ditt mobnr. så ser bara jag det ;) Skriv i så fall vilket abonnemang du har så vet jag vilken mobil jag ska använda här ;)

kraaaaaam

2009-01-21 @ 21:14:56
URL: http://www.carrandos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0