MyDog dag 3 & 4

Mydog dag 3 uteblev. Makea sov hela dagen och jag med. Kallt som fan va det med -16 grader. Fick dock ett roligt sms att Elsa, SUCH NUCH DKUCH INTUCH NV-06 VWW-08 Måneskjölds cecilia, blev BIS-R Veteran! Inte illa för lilla bulldogen inte! GRATTIS!

MyDog dag 4 åkte jag till med förhoppning att stanna hela dagen och se finalerna. Så blev dock inte fallet då jag efter våffelätandet mådde jävligt illa vilket slutade i sånt som man gör på toa när man mår illa.... Jag hann se Elsa och Forro (kompisens tollarvalp) ställas och NM i freestyle iaf. Sen blev det hemåt.

Hoppas på att det är lite matförgiftning eller nått och ingen jävla kräksjuka... Mår iaf inte bättre nu.

Tackar för mig, ligger här i sängen och somnar snart. Måste bara lägga in en bild på otroligt duktiga door keepers hundar som är kapabla till allt, till och med platsliggning i klump mitt inne i mässan! (Bilden ärligt snodd från Tessan)



Snacka om bra törning..... =) Från vänster blåa Gucci, röda Nemo, svarta Sexy (mamma) och blåa Makea.

Kommentarer
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Vår lille Milou är med på ett litet hörn åxå... hi hi hi hi....

Inte kul att vara sjuk, hoppas verklingen att det bara är nåt som du har ätit för fy å få nån kräksjuka... hoppas hoppas....

Massa kramar från Milou med familj som säger KRYA PÅ DIG!!!!!!!!!!! Hoppas på träning snart!!!!!!!!!

2009-01-06 @ 21:39:38
URL: http://bloggis.se/andersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0