Sjuk.



När man är sjuk är det bra att ha en sjukvakt, vilket ängel blå är så bra på! Det är inte mycket hon lämnar mitt rum, endast om hon ska ut eller när det är matdax, annars ligger hon och delar huvudkudde eller på mattan precis nedanför sängen. Mattes älskling♥

Har ännu inga foton på mig och makea i ringen men dom kommer. Här fick jag dock från Nillan när jag och brorsan Nelson är inne och visar framfötterna

Han är lite större än Makea, haha. Men lika charmig som alla syskon =) Märkte en rolig sak på mig själv på alla bilder jag sett, jag springer alltid och tittar på hunden, men lydnaden sätter sina spår och min kropp är Alltid riktad i den riktning vi ska åt. Som man ser så sneglar Nelson på mig, hade jag då vridit min överkropp hade han börjat svänga. Ganska kompiskt att granska hur mycket kroppsspråket betyder....


Här "tår" vi, hihi. Jag kunde placerat mig bättre men huvudsaken är att lilla Nelson visar sitt snygga stående istället för sittande och det gick rätt bra =)

Ja, se vad man har tid att granska bilder i minsta detalj när man ligger här i sängen och har pisstråkigt, hihi. Har som högst fraktat mig till och från toa idag... Längre blir det inte, med risk för svimmning. Imorgon kanske =)

Dagens GRATTIS till Pernilla och Sigge för sitt fina vandringspris!! Grymma ni♥

kram


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas du mår bättre!

Jäklar vad snyggt du visar hund...vilken kroppshållning..man får väl börja med friidrott antar jag..hrrmmm

Tack söta du för grattiset det var faktiskt lite kul..Vi får träffas när du blir frisk igen!!

Bamsekram från Pernilla Nemo Sigge

2009-01-07 @ 21:30:04
Postat av: Anonym

Hejsan..

Hoppas att det blir bättre snart! Vad söt hon är makea! ;)



Nu har jag lagt upp bilder på min blogg & där finns bilder på dig & makea, om du vill får du kopiera! ;)

Det är inte dom bästa bilderna men men ;)



Krya på dig // Emelie

2009-01-07 @ 22:45:35
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Tänker på dig där du ligger tillsammans med lilla fröken blå... Hoppas att du blir bra snart så vi får mera inspiration till att TRÄNA, för det ger DU mig MYCKET!!!!!!!!!!

Krya på dig och jag hoppas att vi ses snart!!!!!!

Kram Linda.

2009-01-07 @ 22:47:48
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Emelie

Hoppas att du mår bättre snart!

Vad söt hon är Makea...



Nu har jag lagt upp bilder i min blogg,du & Makea är med på några & om du vill får du kopiera dom!

Det är inte världens bästa bilder men men ;)



Krya på dig // Emelie

2009-01-07 @ 22:48:01
URL: http://hundarnamina.dinstudio.se
Postat av: Nadia

Det måste varit ett mega baciller som har slagit till hos er :0(

Hoppas verkligen att ni blir bättre snart!! Tur att man har trogna vänner som inte lämnar ens sida, söta Makea!!



Nea var helt underbar på träningen igår, ställandet blir bara bättre och bättre och nu chansar hon på det när jag blandar ställande och läggande. Söta hund



Jätte krya på er!!

Kramaaaar!!

2009-01-08 @ 15:07:27
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0