Spår



Idag efter rallykursen åkte vi till E-L igen som så snällt hade lagt ett fint anlagsspår till mig och Makea!! Hon hade faktiskt tagit mindre blod än vad dom gör på prov för att Makea vill ha utamaningar.

Jag var jättenöjd med min blå!! Jag trodde itne hon kunde spåra *haha* men se det kunde hon! Så fint så. Ibland trodde jag hon var på villovägar men E-L sa att hon var helt rätt. Det ända som Makea snurrade lite på var vinkeln med bloduppehåll, där var det svårt men hon klurade ut det själv!

Så jag är nöjd idag med =)

Tråkigt nog så kunde inte E-L ta med Lukas och Saga ut då hon misstänker noskvalster.... Får se vad vetten säger men vi hoppas att dom snart är på fötter så vi kan spåra allesammans igen snart!

I övrigt är jag lite trött. Har nu suttit och skrivit i alla satans papper till AF.. Vi får se hur det går. Kan ju säga att jag redan är less på den där jävla arbetsförmedlingen... Inte ett piss häjlper dom dig men du ska tomme fan gå på deras totalt onödiga träffar.... SUCK PUST OCH STÖN!!

Nu ska jag glo på TV =) har varit i full sjå hela dagen! Aktiv tezze ;)

Kommentarer
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Duktig Makea!!!!!!!! Ja även matte som slet bak i linan... ;o)

Hon kommer att klara provet galant när ni ska göra det!!!

Ha det så bra!!!

Kram Linda.

2009-01-18 @ 20:06:12
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Tessan

Vad kul att ni också varit ute och spårat vilt! Jag frågade domaren hur många gånger man får göra om anlaget och hon svarade att man får lov att hålla på till man klarar det......;) Gucci klarde sitt vid 3:e försöket. Löp var inblandat de 2 första fösöken. Lycka till med arbetssökandet!



Ha det gott!

2009-01-19 @ 09:02:22
URL: http://aussieridge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0