Vad gör man inte?


Söta Ebbson =)

Idag blev det inhandling av foder efter samråd med veterinär. Två olika på sammanlagt 5kg... Pris... 500spänn!! Men vad gör man inte för sin älskade blå?? Hoppas detta hjälper!

I övrigt blev det inte mycket idag.. Det har regnat och var pissigt... Va på info möte för ungdomar på AF.. det sämsta jag vart med om.  Gick förbi min granne för att hämta Makeas fleecetäcke som va klart, så fint! Va ju tvungen o ta en titt på pirayorna! 5½ veckas faraovalpar..... Dom var jävliga!! Haha, bet som f*n och var helt galna! Snäppet värre än aussievalpar tror jag, haha. Men såååå söta♥

Imorgon ska jag ner till min vän och snacka hund, kanske träna lite men lilla Forrò har fått en tagg i tassen så han får ta det lugnt.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Är Makea fortfarande inte bra?? Vad trodde veterinären detta berodde på? Stackars liten....



Sköt om er!

2009-01-20 @ 21:53:13
URL: http://aussieridge.blogg.se/
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Herre gud 500 spänn!!! Ja vad gör man inte för sin hund... Hoppas verkligen att allt nu hjälper å att det snabbt går att hitta ett bra (å kanske lite billigare) foder till lilla söta blå!!!!

Vi håller tummarna!!!!!!

Ha det så kul i morgon, hoppas att det även i morgon kan bli en liten valptitt.... ;o)

Massa kramar Linda, Jojje och Milou.

2009-01-20 @ 22:23:30
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Linda Sundberg

hoppas fodret ska hjälpa nu!

2009-01-20 @ 23:25:44
URL: http://lindaopontiac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0