Lite Bilder Från Gotland

Ja uppdateringar om utställningar kommer nog på Lindas blogg, hon har bilderna, jag har inga därifrån än så länge. Jag är rätt nöjd med våra resultat, Makea är ju outvecklad så så värst långt kommer vi ju lixom inte. Men målet med helgen var röda ban! 2/3 fick vi så det var ju bra. Tydligen blev den lilla hunden fulare och fulare för varje dag! hahaha sånt är himlans komiskt! Fredagens kritik var värd ett CK!! ALLT var utmärkt. Han tänkte ge oss ett Hp, sen babblade han på och helt plötsligt fick vi inget? Jag fattade ingenting men jaja.. Fin kritik iaf :) Lördagens var medelmåttig, lite kunde vara bättre och lite var bra. Ett litet hål med bakbenen gjorde dåliga vinklar bak, inte så lätt att se ovanifrån.. Söndagens kritik.. ja asså den var ju faktiskt inte dålig i den bemärkelsen. Han tyckte att Makea behövde tid att växa i sig, sen stod det vad och hur han tyckte att hon skulle växa. Så jag menar det är ju sant?! Det var inget dåligt, det var bra, men behövde som sagt utvecklas.

Vacker som få är hon iaf min Pärla! Det var en väldigt rolig långhelg med trevliga utflykter och fint väder! MYCKET bilder blev det. Lite kommer här nedan, tagna med systers digitalkamera som jag lånade. Ska få en skiva med bilder från Linda också så jag får lite bättre kvalitet.


Båten vi åkte med.                                     Vi kom fram i soluppgången, haha.

Morgonpromenad.                                   Makea i Visby.

Vallaren från Götet!!



Ängel Blå i ett hav av Blåklint!!                           Systrarna!

Me and my Love♥



Fina hundar!!                         .....                       Trötta hundar!!

Makea kollar in Raukarna!                             Jag och Älsk i vallmohav!





Vacker♥

Hejdå Gotland! För denna gången!

Hemma 1 i natt och i säng halv två. Fick reda upp ett par hundar som inte riktigt tyckte det var så roligt att träffas igen. Ebba trodde nog hon hade fått sin önskan igenom att ha blivit av med den Blå. Hon blev jäkla besviken när det visade sig att hon skulle tillbaka. Enligt hemmarapporter så har Ebba vart sitt vanliga "jag" när vi varit borta. Inte jagat stötar, inte skällt för allt och inte betett sig som en idiot. Hon visar tydligt att hon trivs ensam.. Jaja, nu ignorerar dom varandra iaf och Ebba jagar sina stötar igen..

Idag har Nillan och flocken varit här. Makea har fått springa kravlöst med sin högt älskade Dynamit! Vi har ringtränat Dynamiten och Nemo pemo. Nemo var riktigt på hugget och skötte sig mycket snyggt! Vi hoppas kunda åstadkomma det samma till helgen för att göra matte stolt! En annan som var på hugget, mer bokstavligen, var den lilla jäkla Blåa pirayan!! Ett bett och läderkopplet var i två delar och hon kunde "äntligen" (enligt henne) komma o störa. Ibland blir man såå trött... och fattig på kuppen... suck.

I veckan händer det inte mycket (skönt). Ett agilitypass med Ida väntas på torsdag iaf. Och Tvååker i slutet av veckan.

MER OM GOTLAND KOMMER NOG I LINDADS OCH NADIAS BLOGG!

Kommentarer
Postat av: Linda, Jojje och Milou

TACK för denna underbart roliga långhelgen!!!

Kramar Linda.

2009-07-06 @ 20:30:44
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Tessan

Vilken härlig resa ni verkar ha haft, bilderna är urmysiga. Vad betyder egentligen färgen på banden då??

2009-07-06 @ 22:09:29
URL: http://aussieridge.blogg.se/
Postat av: erica

Verkar som ni haft en underbar helg.Med en massa att göra. OCh fina hundar på bild är häller aldrig fel .



Kram erica och poker

2009-07-06 @ 23:29:17
URL: http://bloggis.se/pokerface
Postat av: Pernilla

2009-07-07 @ 00:56:25
Postat av: Pernilla

Vilka helt underbara bilder i all vallmon!! Tack för att du alltid ställer upp!! Du är super, vad skulle jag göra utan dig???

Världens största kram till dig!!!

2009-07-07 @ 00:58:17
Postat av: Pernilla

Va??!! Blev det tomt!!

Jag skrev just att det var helt fantastiskt fina bilder i all vallmon!!

Och TACK!!!!! för att du alltid ställer upp!! Vad skulle jag göra utan dig???

Du är en PÄRLA!!!

2009-07-07 @ 00:59:55
Postat av: Pernilla

Det blev inte tomt, jag har för bråttom som vanligt..nu skall jag låta din blogg vara en liten stund......

2009-07-07 @ 01:00:49
Postat av: Nada

Nu var lördagens bilder uppdaterade, finns en jätte rolig bild på dig där mohaha



Kram på er

2009-07-07 @ 23:06:30
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Vilka underbara bilder. Ni verkar ha haft det härligt. Kramar från oss i Arelid och tack för senast.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0