nyttig, duktig och nervös.

Imorron kommer min allra längsta vän, min storasyster ♥, Andrea hit med sin lilla röda Forrò. Tänk att vi varit vänner sen jag var 1½år gammal!! Det gott folk är typ 98% av mitt liv, det är 17½år av ren vänstap! Att hon för typ 7(?) år sedan flyttade till bonnelandet gjorde det lite svårare att träffas (fast nu har även jag körkort så=)..) men det håller i sig ändå! Äkta vänskap kallas sånt!! Därför är Andrea min storasyster.

Ikväll la jag spår till Makea som hon ska få ta imorron. Imorgon bitti ska jag lägga till Forran då han är lite mer grön på detta men jag tror inte det blir några problem alls! Lite annan träning kanske står på schemat också men framför allt tjöt och fika med Andreas hemmagjorda Big Muffins =) En trevlig dag.

Makeas spår blev lite krångligt, kom ut på fel ställe än jag beröknat så en sträcka ligger när en gångväg och riskerar att en del hundar kanske följer det. Framför allt är skogen jag la i rätt trafikerad och det är fruktansvärt blött så det kommer nog bli en liten utmaning för henne imorron =)

Sen gick jag hem, tog av mig regnställa och satte på mig springkläder och tog med blå på en jogging tur. Har mätt sträckan som vi tagit de senaste gångerna på eniro (vet itne hur pålitligt..) och den är på ca 3km, det är inte så dåligt av en latmask som mig ;) Dessutom är 80% av sträckan uppförs- och nedförsbackar!! Uppför är jäkla jobbiga, dom lutar nämligen inte lite! Nu ligger jag i sängen ganska trött efter typ 1½ timmas vandrande i skog och springning. Väl värd mitt glas saft och väntar otåligt på att Prison Break ska börja!

Nu börjar jag också blir jäkla nervös, det är nämligen inte många timmar (ja, man kan räkna timmar) kvar till vårt spårprov. Nervositeten är såklart eftersom Makea står inför championatet. Massa "tänk om" pluppar upp i huvudet, exakt samma "tänk om" som E-L hade inför Sagas sista och som jag mobbade henne för, hahahahaha. Ja, den som skrattar bäst skrattar sist ;)

Ps. Önskelistan börjar bli riktigt riktigt lång!! Vette fasen va allt kom ifrån!? Haha. Som stort nummer 1 på min önskelista är att min andra hälft ska få bli frisk och få behålla sig frisk!  Tyvärr inte något som någon kan ge mig i den bemärkselsen, för så lätt det hade varit då! Älskade Blå♥


Kommentarer
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Storasyster?!?!?!?

Nu blev jag riktigt ställd MEN nu förstår även jag..hi hi hi....

Underbart härligt kort, igen!!!!!

TACK för allt i helgen!!!!

Kramar Linda!!!

2009-07-27 @ 22:05:20
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Jenny o Vixhen

Otroligt vackert kort!!!

Lycka till med spåret, tror ni klarar det hur bra som helst!

2009-07-27 @ 22:51:13
URL: http://fjodorochvixhen.wordpress.com/
Postat av: Storasyster & Forrò

Såååå fiiint kort :) tack för idag, REPRIIIIS snart. puss <3

2009-07-28 @ 17:36:16
URL: http://forrothetoller.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0