pyssel och mys


Jag bad doggsen gå upp och lägga sig i sängen för att jag skulle kalla ner en och en och träna. Då la dom sig snabbt sähär och båda var beredda, haha. Sötnosar ♥



Alltid lika vackra ;)

Ikväll var det för blött för agility, det blir för stor skaderisk så vi drog till kallebäck med Nadia och Nea, Emelie dök också upp!! Första gången på många många veckor som Makea fick sig ett lydnadspass. Gick hyffsat för att vara ringrostig. Gick igenom tvåans program =)

Jag har hittat på en ny hobby. Måla mönster på mina nyutvuxna naglar =) Dagens blev såhär:

Rosa/Lila. Det ska på lite "diamanter" också, så dom är inte klara ;)

Imorgon ska vi köra ett litet spår och sen bada hund inför helg.


Kommentarer
Postat av: Nada

Tack för kvällsträningen! Nu hoppas vi bara på att hon inte får för sig nått på tävlingen för då vet jag inte vad jag gör ;0)



Snygga naglar!

2009-07-24 @ 00:28:47
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Vill du måla mina naglar åxå ;o)

Ses i morgon!!

Kramar Linda.

2009-07-24 @ 11:18:37
URL: http://bloggis.se/andersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0