Ransäter


Makea 19månader.

Tänka att dom redan är 19månader gamla (ja, om 2 dagar då men,,).. Tiden går otroligt fort.

Nadia nämde i torsdag att hon tyckte Makea grovnat lite. Det kan nog stämma, när man ser henne varje dag själv så märker man det inte på samma sätt men det var ju 3veckor sedan Nadia såg Makea så. Grannarna säger samma sak. Det går sakta, men det händer åtminstone NÅGOT!! DET är ju så possitivt det kan bli.

Kanske kan få ett litet HP i ransäter imorron?! Vem vet.. Domaren gillar eller hatar Makea, det är sällan något "sådär" så man kan absolut aldrig veta hur det går för henne i vänstervarvet. JAG tycker dock inte att hon är värd ett blått band längre,, men det är ju jag det ;) Tezzes vackra ÄngelBlå!

Men hon är ju fortfarande outvecklad och liten så man kan ju inte förvänta sig för mycket iaf. Och det gör jag inte, huvudsaken är att vi har roligt =)

Igår spårade vi för första gången på länge känns det som. Och går inget väldigt väldigt snett så har Makea sitt championat på onsdag för igår gick hon KLOCKRENT! Så jävla duktig är hon!!! Ebba gick också hur fint som hellst så mamma hoppas på ett 1:a pris! Och det ska hon klara om hon inte ger upp i spåret.

Imorse spydde Makea, men det var faktiskt 1 månad sen sist och det är det längsta uppehållet hittills! Kanske att hon börjar bli lite bättre?! Man vågar snart hoppas iaf!

Nä nu ska jag smuggla ner det sista i väskan innan gråbo-borna kommer!
hörs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

ALL LYCKA TILLI RANSÄTER.....

2009-07-25 @ 21:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0