2 dagar kvar

tills bilen styr mot den stora ön. I eftermiddag kommer Linda och Jojje och sätter på boxen. Längtar nu!! Snart snart!


Snart är ju viltspåret avklarat och då är ju planerna att börja med bruks. Det är ju just viltspåret som gjort att jag väntat med brukset eftersom vi redan håller på med flera olika grejjer så vill jag ha det färdigt. Jag var ju först inne på att dra igång spåret i bruks. Hon gillar ju att använda sin näsa. Men jag har börjat fundera i andra banor nu. Jag och Bianka snackade och kom fram till att vi ska hjälpa varnadra i Rapporten. Rapport är ju en gren som Makea måste älska, tänk att bara få springa springa springa! Så innan jag tar upp spåret kommer jag ge Rapporten en chans. Jäklar sicken fart hunden kommer fara i genom skogen =) Hon kommer älska det! 

Igår tränade jag makea lite, inte i lydnad utan mer i vallningssyfte. Vi satte en stol och träna "vänster runt" "höger runt" och "bort". Det gick faktiskt bra. Hon har svårare att gå höger, men alla hundar har en bra sida och en sämre. Hon har svårare i höger vad man än gör. Sen är hon ju rätt vänstertränad så :P Vi ska fortsätta jobba på det till nästa vallgång. Det där med Sakta måste vi köra med *host* 

Annars händer inget, för varmt.. Ska fortsätta trycka ner saker i väskan då jag inte hann så mycket igår. Sent ikväll blir det en liten cykelrunda igen. Just nu sover hundarna som stockar, det är väääldigt varmt för dom. Makea, som misslyckas med att ligga på rygg utan hjälp, ligger nu på rygg längst väggen :P Hon är så söt. 



Titta vad liten blivit stor:

Ängel

 

Kommentarer
Postat av: Linda, Jojje å Milou

Ja snart bär det av...det ska bli så jäkla kul att få besöka den där stora ön igen...

Vi ses i kväll!!

Kramar Linda.

2009-06-29 @ 15:45:14
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Mamma

Lite större men LIKA GALEN ;-)

2009-06-30 @ 12:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0