canada..

.. Nä inte landet, men gässen =) Gässen är gäster i vår ankdamm ;) Dom är lite kaxiga och har hoppat på en människa :P Men fina är dom!
Lite bilder från nu ikväll.







Nu ikväll gick jag och mamma gårdagens spår. Makea hade lite jobbigt i början då hon lätt störs av en viss skällande gul hund.. *host*.... Men sen gick det bättre och återgången gick jättebra! Makea har inte gått spår som har legat såhär länge innan, dessutom har det både regnat i natt och blåst hela dygnet, så det var jobbigt! Men jag är nöjd!

Ebba hade det jobbigt. Ja, hon va ju redan trött av skällandet innan hon ens börjat sitt spår då men jaja.. Hon tröttnade lätt och ville be mamma om hjälp hela tiden då hon inte orkar lösa sina problem själv. Så jag fick gå bakom dom hela tiden och säga åt mamma att inte hjälpa inte prata inte gå osv :P Fram kom hon ju tillslut iaf ;) Nu ligger båda och sover.

Imorgon ska jag gå igenom lydnaden grundligt med Blå, och även en cykelrunda.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina men kaxiga fåglar det där!



Då synns vi säkert där!



Oj jag räkna litte fel med röntgen! trodde att hon skulle vara minst 1½ år gammal! Men det är ju hon inte, det blir nån gång under nästa år! ;)



Ha det gott / Emelie & Vovvarna

2009-06-05 @ 12:33:07
URL: http://hundarnamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0