galen.

Hörde en Malle på tävlingen i söndags som hette Galen. Kanske va det som Makea skulle heta?

I dag kom Nillan med trion från Ale hit för att träna. Speciellt genomgång av Nemo med drillning och komendering inför KM. Det gick bra, lite läxa fick hon med sig hem, det kommer gå suveränt på KM'et tror jag!

Makea är en historia för sig. Då jag tyckt hon gått bra har jag släppt lite på henne och det är farligt. Det får jag betala för nu, med råge. Mycket slarv och noncalans i henne just nu!! Idag fick hon sig en omgång med "piskan i högsta hugg" kan man kalla det... Och det hjälpte. NU ska vi drilla hela veckan så hon inte slarvar så på nästa tävling!!

Igår fick Makea en pool. En liten sanlåde-båt. Hon älskar den!! Man behöver inte djupare för att dyka! Det kan man nu med!! Bilder från hennes lekstund i poolen.









Kommentarer
Postat av: Linda, Jojje å Milou

Herre gud här har ju hänt jätte mycket sen sist, jag har ju inte hängt med alls känns det som...

Men dessa "badkort" på den blå galenpannan är ju helt fantastiska, hon är ju inte bara lite knäpp den bruden, blåsa bubblor i vattnet ha ha ha...

Makson är UNDERBAR!!!!

Massa kramar Linda.

2009-06-02 @ 14:38:03
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Sandra

Mallen Galen känner vi! Hon har en bror (boxer) som heter Wilse och en syster (DP) som heter Liten också! :-)

2009-06-03 @ 15:22:45
URL: http://saz.smuligt.com
Postat av: Nadia

Hihihi...sicken sötnos!!

2009-06-04 @ 00:06:59
URL: http://nadiacaddy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0