hum.

Igår kväll ringde E-L, hon hade beställt två öppenklass spår till henne och mig! WAH det var ju snart!! Det betyder att man måste träna?!?!

Lite chockad blev man tagen på sängen sådär. Hon tyckte att det var bäst hon gjorde det för annars hade jag bara dratt ut på de, och det stämmer väll ;) Hon känner nog mig rätt bra, hahaha. Så nu har vi två öppenklass spår bokade helt plötsligt och det är SNART så nu måste jag ut och träna långa bloduppehåll, återgång och lång liggtid! Men kul ska det bli! Kul är det ju alltid att tävla så!!

Hoppas vi kan få vår andra titel i sommar nu då!!

Igår kom Ebba hem från sin semester. Hon är helt slut i värmen. Är det någon hund som hatar sommar så är det denna. Hon är helt förlamad på dagarna, äter inte, vill inte gå ut osv. Ändå kan man ligga i solen och gassa?? Puckohund!

Idag ska min familj bort, det betyder att jag ska laga mat själv.. hmm.. Det blir enkelt men gott! Potatissallad och rostbiff med sallad á la Tezze. Gott!! Sen ska jag försöka cykla ut lite längre bort och lägga spår som jag kan gå imorron. Filmtittning blir det nog ikväll, typiskt att kompisarna inte är hemma! Får spendera en egen kväll. Jag klagar inte!! Lydnadsträning ska det bli med. Har 3 sista tävlingar nu på två veckor. Sen blir det uppehåll, jag tror löpet är på G!

hej svej!

Kommentarer
Postat av: Linda, Jojje å Milou

Bra av E-L att vara på dig som en hök så du får nåt gjort på dagarna ;o)

Självklart ska ni fixa en titel till i sommar, jag håller tummarna redan nu!!!

Maten låter väldigt god, så ät lite för mig åxå!!

Kramar Linda.

2009-06-03 @ 12:05:17
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Jenny o Vixhen

Tack för grattis!!!

Kul med lite spårtävlingar att se fram emot ;0)

Det kommer att gå galant för er, med det omdömet på anlagsprovet!

Kram från oss,

2009-06-03 @ 17:33:54
URL: http://fjodorochvixhen.wordpress.com/
Postat av: Sara, Mischa och Kimya

Okej. Men så mycket som hon drar, har svårt för att tro att det godkänns..



Nej, vi ska inte på Aussielägret i år.

Håller tummarna för er på viltspårstävlingarna!!

2009-06-03 @ 21:06:56
URL: http://collimin.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0