nämen åh!

Varför ska det finnas hundratals olika hundraser?? Det är ju bara jobbigt... Tur att man inte ska ha hund än på nått år, men jag är ändå sån att jag vill vara förberedd och få kunskap om rasen. Aussien höll jag ju koll på i många år innan Makea kom in i mitt liv. Och det blev ju bra =)

Lite av kontrollfreak på den fronten. Nöjd så =) Sen får jag nog ta o flytta snart (jobb vore ju bra o ha först), då mamma inte är överrens om rasen jag är inne på ;) Kan ju undra varför? haha. Jag har ändå alltid sagt att jag vill ha två tävlingshundar, så en till kommer ju komma så småningom. En till alldeles, alldeles galen liten tös.

Just nu har jag ju i alla fall fått världens bästa Ängel Blå att få spendera mitt liv tillsammans med! Att hon sedan skulle bli min själsfrende va något ödet bara visste om♥ Bästaste, bästaste Makea♥


Kan ju inte tycka annat än att Aussie är något av det vackraste i hundväg som finns!


PS.
Är det någon som vill ha torrfoder som godis så har jag några kilo blandat hemma som jag inte vill ha. Säg till om (och hur mycket) ni vill ha så tar jag med när vi ses, helt GRATIS!! ;)

Sen har jag ett mycket snyggt läder-halvstryphalsband, svart med silvertjärnor till salu. Det är storlek 50. För stort för Makea så jag säljer det!! Använt två gånger typ.. MYCKET FINT!!

Kommentarer
Postat av: Linda, Jojje å Milou

Finaste Makson!!!!!

Lycka till i morgon!!!

Ses vid simbassängen i morgon!!

Kram Linda.

2009-06-13 @ 22:52:02
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Sandra

Hehe, hörde din mors bistra kommentarer om ditt framtida rasval i torsdags... ;-)

2009-06-15 @ 14:02:40
URL: http://saz.smuligt.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0