passa er!!

Nu är vi fullständiga!

TEAM SPEEDY YOUNGSTER !!!!

Team S.Y är vårt agilitylag! Ett lag som kommer köra utklassning =)
Vi är 4st unga (ja, jag är nog äldst, haha) förare med var sin galning till vallhund. Det kommer bli sååå kul!

Speedy Youngster betyder Fartfyllda Småttingar - kan det stämma bättre? Fartfyllda står hundarna för och vi tvåbenta blir småttingarna! hihi.

Vi består av:

Therese och Makea (Aussie)
Ida och Yes (eller Amy?) (Aussie)
Emelie och Kaylee (Terv)
Christoffer och Liam (Border collie)

Till hösten blir nog första start då Liam ännu är för ung, och Makea är inte startad. Men Makeas start kommer i slutet av sommaren. LÄNGTAR!! Nu har vi i åtanke då att både Liam och Makea är två extremt unga hundar, men nästa år efter lite tävlingsvana kommer det gå som på räls =)



Idag ska det bli lydnad på dagen och spår ikväll. Lite lätt lydnad bara, men med skärpa och fokus! Just nu står inte lydnaden högt på listan men jag får skärpa mig om jag ska ha mina poäng! Minst ett till högt resultat vill jag ha, HELST två! Det behövs..

Sen är det vallning nu nårga helger framåt, askul!! Sen får vi se hur vi gör med det, det beror på hur det går under kursen. Lydnad blir det senare i år efter dessa tävlingar och utställningar blir det endast 3st (alla på gotland). Viltspåret hoppas vi klara också, vi får se :P Så jag gör plats åt agilityn!!

Det kommer bli världens bästa sommar! Gotland, Aussieläger, Tävlingar, Träningar - Ja ALLT man vill ha.

Nu ska jag börja dagen med frukost!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va roligt! Väldigt coolt namn!

Lycka till med allt du har planerat!



Såg dit tidigare inlägg om den nya Twilight trailern!

Jag vet inte hur många gånger jag sätt den nu! ;)

Jag erkäner att Twilight ligger etta på min film lista! Jag är kär i filmen! ;)



Ha det gott / Emelie & vovvarna!



2009-06-04 @ 14:30:01
URL: http://hundarnamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0