R.I.P

Hunden jag har att tacka allt för - Samba - har nu gått över regnbågsbron... Det är tack vare denna hunden och dess ägare som jag har hund idag, dom hjälpte mig. Det är tack vare Samba som mitt intresse för hundsporter väcktes också.

Som många småtjejer började jag mina promenader med grannens hund. I detta fall även min gamla musiklärares hund. När deras första berner gått bort va jag ledsen. Men å andra sidan har jag ju vart med Samba från start. Minns hennes första sommar här, så liten och klumpig och otroligt söt. En helt underbar hund som älskade alla, men blev alltid lite extra när jag kom. Det var med henne jag själv började lära mig vad lydnad var.

Jag har henne att tacka för så mycket! Du är starten till att jag är där jag är idag. Tack! Saknar dig♥


En mycket ung urfälld Buhund med sin bästaste kompis!


Ebba älskar sin Samba!


Tack för att du var du - min vän!

Kommentarer
Postat av: Lotta fransson

Hej Therese.

Fint du skrev om vår hund vi saknar henne så.

Nu får jag gå och låna dina hundar i väntan på att "vår" valp ska komma till oss.

Kram Lotta

2009-06-06 @ 21:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0