så mycket =)

I veckan har det varit mycket träningspass. Jag och Linda har tränat och filmat varandras träning varje dag i veckan. Effektiv tävlingsträning för oss båda! I måndags var Makea bra, Milou också. Igår var Milou riktigt bra!! Makea mindre, det åkte en jävlans massa moppar förbi fram och tillbaka och hon ska helt attakera dom (tack vare buhunden...) så det var väldigt svårt för henne. Dessutom så dom en flock DUVOR och skulle picka i gräset där vi skulle gå och dom jävlarna ville inte flyga iväg!! Så nä, ingen höjdardag för vår del.

På kvällen va det 5års kalas hos kusinen. Kände mig lite halvkass igår och idag vaknade jag med sprängande huvudvärk och täppt näsa! Så idag blev det ingen träning för Makeas del. Är jag sjuk så fokuserar inte jag till 110% och då kan jag inte kräva det av min hund, därför väljer jag att inte träna alls då det bara ger oss bakslag. Dessutom är det bra att ta det lugnt och äta ipren, c-vitamin och alla sånna preparat man ska trycka i sig för att bli frisk, jag ska ju tävla imorron!!! Jag hatar och tävla när jag inte är fokuserad, då blir det ju inget bra resultat!!

Så imorgon blir det också sängen för min del! Makea har sin nya "anka" som har fått namnet "gås" av Linda, hon AVGUDAR den, precis som med sin Anka!! Den kan hon roa sig med imorron när Tezze ligger i sängen ;) haha


hej svej!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta lilla fröken blå!!!

TACK för all hjälp i veckan och idag!!!

Krya på dig!!!

Massa kramar Linda.

2009-06-10 @ 21:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0