tänkande

Mycket tänkande de senaste dagarna, vad ska jag göra om jag inte kommer in på skolan? Troligtvid lutar det åt att jag ska läsa småkurser på distans. Vet en jag vill gå, ska leta efter en andra med.

Nu ikväll la jag och mamma spår till hundarna. Långa spår som ska tas om ca 22 timmar. Försökte mig på återgång (har ju bara läst mig till hur det ska se ut :P ) och jag gjorde det säkert svårare än det ska va ;) Men det är ju bra. Kom även på att jag är en jäkel till att snåla med blod! Men det är ju bra. Nu är dom ju säkerligen inte fulla i längden, spåren, men på ett spår får det ju användas typ 3dl eller va de va. Idag när jag la spåren, som ändå va väldigt långa, så använde jag ca 3dl på båda spåren sammanlagt. Jag blodar mycker mer sällan än vad det är på ett prov, men jag anser det vara nyttigt, dom får tänka och koncentrera sig! =)

Idag blev det minimal träning i lydnad med Blå. Det gick bättre än dom föregående gångerna! Hon kanske fattar att man får skärpa sig igen ;) Hon ska få lite varje dag nu, en omgång fotgående kan ju räcka lixom, momenten kan hon ju i sömnen..

Ikväll blev det "back to old times"... Eller så mycket tillbaka är det ju inte, men jag är ju ett stort fan av Pirates of the Caribbean så det blev film nummer 1 idag.. Får ta tvåan imorron och trean nästa dag igen, det är ju långa filmer!! Sen vet jag inte hur många gånger jag granskat Twilight trailern. LÄNGTAR!

Nu ska jag kolla på lite kurser..

go kväll!

Kommentarer
Postat av: Sara, Mischa och Kimya

Jag är verkligen urdålig på avstånden. Det var min pappa som la spåret och sa att det blev nästan 700m. Ja, det kanske blev lite långt, haha, men nu vet jag att hon är lika fokuserad hela vägen. Tiden.. det kanske tar 10-15 minuter iaf..

Just idag så hann spåret inte ligga mer än 40 min, eftersom jag skulle hem till läxor också =/ (skönt att det snart är över!!) Det egentliga problemet är väl igentligen att hon drar som 17 heeela vägen. Tack för tipsen. Alltid bra att höra vad andra har för erfarenheter!

2009-06-03 @ 22:15:22
URL: http://collimin.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0