allt.. typ



Idag har vi inte gjort så mycket, hittills. Snart bär det av med fröken gul och fröken blå för att plocka upp Eva-Lena och Saga och åka till sollebrunn. Anlagsprov står det på schemat för mina två och öppen klass för Sagis. Jag har ju rätt stora svårigheter att läsa min hund än så länge men vi gör det för att det är kul och hoppas på det bästa ;)

Mamma är nervös, som alltid. Ebba brukar va väldigt säker så där är det inga problem.

Så blev det lite tik-fight här hemma. Matfyllda märgben va gott och när syster kom hem så sprang båda fram och hälsade, Ebba sprang tillbaka till fel ben och Makea blev arg. Men för ovanlighetens skull blev Ebba vääldigt arg tillbaka så det blev lite bråk. Ebba va ettrigast, tror Makea blev lite chockad att Ebba sa ifrån men gav tillbaka så jag och mamma fick ta var sin dåre. Visa Ebba sitt ben och sen va allt släppt och lugnt. Makea är ju väldigt känslig när någon närmar sig just hennes saker.

Imorgon kommer morfar och hämtar Ebba. Han vill ha henne ett tag och det gör bara Ebba gott att få komma dit! SOM hon trivs hos sin älskade morfar! Bortskämd och kravlös, precis som hon vill ha det.


Idag anmälde jag mig till aussielägret. AGILITY såklart!! Är det någon mer som ska dit?? Vilken grupp??
Jag ska nog fråga morfar om han kan ställa upp husvagnen, blir billigare + att jag älskar husvagn =) Blir lite eget och såå mysigt. Jag valde mellan agility och sök grupp. Men sök kommer det inte satsas på på samma sätt så vi kör på agility och får lite proffshjälp när vi ändå är där =)

Håll tummar och tassar för mina två dårar ikväll. Hoppas att det itne öser ner som det gör nu, lite halv tråkigt då..

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har anmält mig till agility gruppen på lägret, hoppas att ja kommer med!

Hihi husvagn säger du, du vill inte sambo då? :);)Kram Ida o hundarna

2009-05-26 @ 16:52:07
URL: http://www.aussietok.tk
Postat av: Linda, Jojje och Milou

Självklart håller jag tummarna för er alla 4!!!!!!!!

Massa kramar Linda.

2009-05-26 @ 18:22:24
URL: http://bloggis.se/andersson
Postat av: Anonym

Avis... Jag vill också åka på aussielägret ju! Och särskilt agilitygruppen lockar extra...

2009-05-26 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0